Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

این هفته اخبار بیشتر و گیم‌پلی Mortal Kombat 11 منتشر می‌شود

0

بازی تازه معرفی شده از مجموعه‌ی مورتال کامبت، Mortal Kombat 11 مشتاقان بسیاری دارد. قرار است اخبار و اطلاعات بیشتر و همچنین گیم‌پلی آن را در روز هفدهم ژانویه ببینیم و بشنویم. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

علاوه بر اولین نمایش از گیم‌پلی Mortal Kombat 11 اطلاعات مهمی از آن نیز منتشر خواهند شد. توضیحات ارائه شده در مورد رویدادی که قرار است در تاریخ وعده داده شده برگزار شود، این موضوع را وعده داده است.

داستان بازی، شخصیت‌ها و همچنین «ویژگی‌های جدید» بازی قرار است در این رویداد به طور کامل شرح داده شوند.

این‌که در این روز شخصیتی از بازی به طور اختصاصی معرفی شود هنوز مشخص نیست. دلقک قاتل مجموعه It یعنی Pennywise یکی از شخصیت‌هایی است که شایعه‌ی حضور او در Mortal Kombat 11 به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد با توجه به این‌که استودیوی سازنده‌ی این بازی متعلق به شرکت برادران وارنر (صاحب حقوق فیلم) است این اتفاق بعید نباشد.

همچنین دنباله‌ی فیلم It قرار است در همین سال 2019 اکران شود، که مصادف با عرضه‌ی بازی خواهد بود. با این حال، در این لحظه این‌ها همه گمانه‌زنی هستند.

بازی Mortal Kombat 11 قرار است تا در تاریخ 23 آوریل مصادف با سوم اردیبهشت 98 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی و نیز نینتندو سوییچ عرضه شود. و کسانی که این بازی را از حالا پیش‌خرید کنند می‌توانند شخصیت Shao Kahn را به عنوان یک شخصیت قابل بازی دریافت کنند.

در دیگر اخبار، اد بون، سازنده‌ی بازی و مدیر استودیوی NetherRealm رسما از طرح جلد بازی رونمایی کرده است که می‌توانید در کانال گیم‌نیوز ببینید.

بازی مورتال کامبت 11 از همین حالا به جمع موردانتظارترین عناوین سال 2019 اضافه شده است. رویداد وعده داده شده‌ی این بازی در 17 ژانویه از طریق توئیچ، و دیگر سایت‌های استریمینگ قابل تماشا خواهد بود.

اخبار مرتبط با آن را در گیم‌نیوز خواهید خواند. نگران نباشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.