Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آموزش: چگونه تایمر ۳۰ دقیقه‌ای دموی رزیدنت اویل ۲ را متوقف کنیم؟

0

به فاصله‌ی پنج روز مانده به عرضه‌ی یکی از مهم‌ترین بازی‌های امسال و بدون شک یکی از پرطرفدارترین عناوین تاریخ صنعت بازی که حالا به سبکِ تازه‌ای بازسازی شده است، هنوز فرصت دارید تا دموی Resident Evil 2 Remake را دانلود و تجربه کنید. این دمو که به شما اجازه‌ی تنها 30 دقیقه بازی را می‌دهد، می‌تواند دستکاری شود تا بتوانید این محدودیت را از میان بردارید. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید تا ببینیم چگونه تایمر 30 دقیقه‌ای دموی رزیدنت اویل 2 را متوقف کنیم؟

این روش مخصوص نسخه‌ی استیم دموی بازسازی رزیدنت اویل 2 است و کاربرانی که بازی را بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خود دارند فعلا باید با همان محدودیت 30 دقیقه‌ای سر کنند.

دستکاری در بازی‌های پی‌سی یک امر عادی تلقی می‌شود اما می‌تواند پروسه‌ی پیچیده‌ای به نظر برسد. به هر حال، در این آموزش سعی کرده‌ایم نکات مهمی که لازم است برای از کار انداختن تایمر دموی بازی بدانید را ساده و قابل فهم بیان کنیم.

فراموش نکنید که تا پایان ماه ژانویه یعنی 10 بهمن می‌توانید این دمو را دانلود و بازی کنید.

دانلود این دمو از صفحه‌ی استیم بازی با حجم 7.2 گیگابایت میسر است. همچنین برای از کار انداختن تایمر دمو، لازم است این نرم افزار Steam Achievement Manager را دانلود کنید. استفاده از این نرم‌افزار ممکن است باعث بن شدن حساب شما در استیم شود، پس با احتیاط و ترجیحا با یک حساب کاربری جز حساب اصلی خودتان این روش را امتحان کنید.

در این روش باید علاوه بر استفاده از SAM چند فایل را نیز دستکاری کنید که در ویدئوی زیر به طور کامل توضیح داده شده است:

 

بازسازی رزیدنت اویل 2 در تاریخ 25 ژانویه برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود و هم‌اکنون می‌توانید این بازی را پیش‌خرید کنید.

منبع rockpapershotgun

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.