Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یکی دیگر از کارتون‌های معروف دیزنی به فیلم تبدیل می‌شود

0

در حالی که طرفداران دیزنی کلاسیک از شیوع تبدیل شدن فیلم‌های کارتونی محبوب این شرکت به فیلم‌های سینمایی جدید چندان راضی نیستند، دیزنی اعلام کرده که یکی دیگر از کارتون‌های کلاسیک خود را به فیلم تبدیل می‌کند.

این بار «گوژپشت نوتردام» (The Hunchback of Notre Dame) هدف دیزنی برای بازسازی لایو-اکشن قرار گرفته است.

این فیلم انیمیشنی را دیزنی در سال 1996 بر اساس داستانِ ویکتور هوگو با همین نام ساخت. هالیوود ریپورتر گزارش داده است که فیلمنامه‌ی این بازسازی را David Henry Hwang نمایشنامه‌نویس نوشته و موسیقی آن را Alan Menken و Stephen Schwartz می‌سازند. این دو برای موسیقی متن همین انیمیشن در سال 1996 نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شدند.

«جاش گد» تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده گرفته است. بنا به گزارش هالیوود ریپورتر، این بازسازی فعلا برای دیزنی در اولویت نیست، اما دلیل آن هنوز مشخص نشده است. به هر حال، تبِ بازسازی آثار انیمیشنی کلاسیک دیزنی همچنان ادامه دارد.

دیزنی امسال (2019) سه بازسازی لایو-اکشن از انیمیشن‌های محبوب قدیمی خود یعنی علائدین، شیرشاه و دامبو را اکران خواهد کرد.

همچنین دیزنی بنا دارد تا بعد از این سه فیلم، کارتون‌های مولان و Lady and the Tramp را به فیلم‌های سینمایی تبدیل کند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.