Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فورتنایت برای نت‌فلیکس رقیب سرسخت‌تری نسبت به HBO یا Hulu است!

0

درامد سالانه‌ی نت‌فلیکس در سال 2018 به 16 میلیارد دلار رسید و حالا شرکت مادرِ شبکه‌ی HBO یعنی WarnerMedia و غول بزرگ این روزهای سینما و تلویزیون یعنی «دیزنی» هم در تلاش برای راه‌اندازی سرویس استریمینگ خود هستند. به نظر می‌رسد که سال 2019 یک سال خونین برای جنگ قدرت‌های استریمینگ باشد. با این حال، این‌طور که نت‌فلیکسی‌ها اعلام کرده‌اند فورتنایت برای نت‌فلیکس رقیب سرسخت‌تری نسبت به همه‌ی آن‌ها است!

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های نت‌فلیکس، قدرت روزافزون غول فناوری و بازی‌های ویدئویی یعنی «اپیک گیمز» است.

در گزارش مالی نت‌فلیکس که روز پنج‌شنبه منتشر شد، این شرکت اعلام کرده که به صورت تخمینی 10 درصد از زمانی که در آمریکا به تماشای تلویزیون اختصاص داده می‌شود را در اختیار گرفته است. آمار تماشا بر روی موبایل‌ها اندکی از این رقم کم‌تر است.

در دیگر کشورها البته این رقم باز هم کم‌تر می‌شود چرا که این شبکه‌ هنوز به قدر کافی در این کشورها نقوذ نکرده است.

با این حال، نت‌فلیکس دلیلِ اصلی این کمبود را، نه سرویس‌های استریمینگ دیگر، که پلتفرم‌های آنلاین و بازی‌های ویدئویی برشمرده است.

در این گزارش آمده است:

ما حتا بیشتر از HBO با فورتنایت مبارزه می‌کنیم (و به آن می‌بازیم).

تا پایان سال 2018، نت‌فلیکس تقریبا 139 میلیون عضوِ پرداخت‌کننده‌ی حق پخش در سراسر دنیا دارد. با این حال، اپیک گیمز در نوامبر 2018 اعلام کرد که بازی بتل رویال فراگیر این شرکت، بیش از 200 میلیون بازی‌کننده دارد.

نت‌فلیکس در گزارش فصلی خود اعلام کرده بود که «زمانِ تماشا» برای آن‌ها یکی از معیارهای بسیار با ارزش است، و فورتنایت، سرسخت‌ترین رقیب آن‌ها محسوب می‌شود.

با این حال، فورتنایت تنها رقیب نت‌فلیکس در سال گذشته نبوده است.

زمانی که یوتوب به صورت کلی برای چند دقیقه در ماه اکتبر از دسرس خارج شد، ثبت‌نام در نت‌فلیکس به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

همچنین این گزارش اشاره کرده است:

سرویس Hulu در مقایسه با یوتوب کوچک است و البته در امریکا موفق بوده، اما در کانادا وجود ندارد، که خود باعث شکل گرفتن یک نقطه‌ی تشابه شده است: نفوذ هر دوی ما در دو کشور تقریبا مشابه است.

در سال 2019 نیز نت‌فلیکس با ساخت سریال‌های اختصاصی میلیاردها دلار خرج خواهد کرد تا مخاطبین بیشتری را جذب کند. این شرکت برای 4 جولای و انتشار فصل جدید Stranger Things بسیار مشتاق است.

اخیرا انتشار اپیزود تعاملی Black Mirror این سرویس پخش آنلاین را در سراسر دنیا به میزان قابل توجهی سر زبان‌ها انداخت.

نت‌فلیکس چند فیلم سینمایی اختصاصی و مهم نیز در دست ساخت دارد.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.