Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رویداد Ice Storm فورتنایت پس از انفجار کُره مرموز آغاز شد

0

با انفجار کره مرموزی که پس از آخرین به‌روزرسانی بازی به آن اضافه شده بود، رویداد Ice Storm فورتنایت آغاز به کار کرد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

چندی پیش بود که به‌روزرسانی نسخه ۷.۲۰ فورتنایت در دسترس قرار گرفت. این آپدیت جدید موجب ظاهر شدن کره‌ای مرموز و یخی در بالای منطقه Polar Peak شده بود که بسیاری گمان می‌زدند ارتباطی با فصل هشتم بازی داشته باشد. اما اندکی پیش با اتفجار این کره یخی و سربرآوردن پادشاه یخی (Ice King) از داخل آن، مشخص شد که زمستان از راه رسیده و رویداد Ice Storm فورتنایت آغاز به کار کرده است.

روز گذشته کره یخی مرموز در قالب یک سکانس داخل بازی منفجر شد و پادشاه یخی از آن سربرآورد. با خارج شدن وی از کره، کولاکی شدید جزیره را در نوردید. همراه این طوفان، هیولاهای یخی که شباهت زیادی به موجودات زامبی‌مانند رویداد Fortnitemare ماه اکتبر دارند نیز راه خود را به سوی این جزیره پیدا کردند.

رویداد Ice Storm فورتنایت علاوه بر موارد فوق مجموعه جدیدی از چالش‌ها را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. اپیک گیمز طی چند روز آینده اهداف جدیدی را تعیین خواهد کرد که رسیدن به هر کدام از آنها برایتان XP به همراه دارد. با اتمام ۶ عدد از این چالش‌ها، پوشش‌های (Wraps) مشکی و آبی یخی نصیبتان خواهد شد. همچنین اتمام همه ۱۳ چالش رویداد Ice Storm فورتنایت جایزه‌ای ویژه به همراه دارد: Winter’s Thorn Glider.

با انفجار کره یخی مرموز، موارد عجیب دیگری در فورتنایت پدیدار گشته است. کوه یخی مستقر در نزدیکی Happy Hamlet از بین رفته و انباری مرموز در زیر آن هویدا شده است. بازیکنان همچنین در سلول‌های زندان واقع در زیر قلعه Polar Peak به تخم‌هایی غول‌آسا و بسیار عجیب برخورده‌اند. هنوز نمی‌توان با قطعیت حدس زد که این موارد مرتبط با چه چیزی هستند اما انتظار می‌رود اپیک گیمز چندان ما را منتظر باقی نگذارد. تصویر این تخم‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.