Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی ایرانی گرشاسپ را تا ۵ بهمن رایگان بازی کنید

0

از مهم‌ترین دست‌آوردهای صنعت بازی ایران در سال‌های گذشته بازی «گرشاسپ» است که در سال 89 توسط استودیوی فن‌افزار شریف ساخته شد. این بازی که برای داستان خود از شاهنامه‌ی فردوسی الهام گرفته است را می‌توان به نوعی اولین بازی بزرگ ایرانی دانست که تلاش می‌کرد هم‌پای عناوین خارجی وارد میدان شده و برای بازی‌کنندگان یک داستان اساطیری و ایرانی روایت کند. «هیولا» بستر عرضه‌ی بازی‌های پی‌سی حالا به مناسبت زادروز فردوسی، این شاعر گران‌مایه‌ی پارسی از امروز تا پنجم بهمن ماه بازی ایرانی گرشاسپ را به رایگان در اختیار کاربران علاقه‌مند قرار داده است.

1 بهمن زادروز حکیم ابوالقاسم فردوسی است که به نوعی پدر معنوی گرشاسپ محسوب می‌شود. به همین مناسبت مارکت هیولا هدیه‌ای برای علاقه‌مندان در نظر گرفته است که یکی از جذاب‌ترین پیشنهادهای زمستانی فروشگاه‌های بازی است! اگر به داستان‌های اساطیری و بازی‌های هک اند اسلش علاقه‌مند هستید و می‌توانید با گرافیکِ نسبتا قدیمی یک اثر کنار بیایید، این فرصت را از دست ندهید. بازی «گرشاسپ: گرز ثریت» تا پنجم بهمن در هیولا به رایگان عرضه می‌شود.

در سال‌های پیش علاقه‌مندان برای تهیه این عنوان و سایر بازی‌های آن دوران با مشکلات زیادی روبرو بودند ولی با آغاز به کار فروشگاه هیولا، دوستداران بازی‌های ایرانی امکان تجربه سری گرشاسپ و سایر بازی‌های آن دوران را به راحتی و با قیمت مناسب، به دست آورده‌اند.

همچنین در سایت هیولا به درستی آمده است که با عرضه‌ی بازی ایرانی گرشاسپ بازی‌سازی داخلی به مرحله‌ی جدیدی وارد شد. مرحله‌ای که بسیاری از ما برای آن احترام و ارزش زیادی قائل بودیم و معتقدیم که اگر آن جنبش ادامه‌دار می‌شد می‌توانست صنعت بازی ایران را به اعتلایی که مستحق آن است برساند. اما به دلایلی این حرکت ادامه‌دار نشد و پس از چند سال عمده‌ی بازی‌های تولید شده در ایران پلتفرم موبایل را هدف قرار دادند.

به مناسبت زادروز فردوسی، به مدت پنج روز از روز دوشنبه ۱ بهمن تا جمعه ۵ بهمن به صورت رایگان در فروشگاه هیولا عرضه خواهد شد تا پس از سال‌ها، بازیکنان بتوانند دوباره با این سری تجدید خاطره داشته باشند.

سری گرشاسپ عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی و با نمای سوم شخص است که بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) عرضه شد و شما در نقش گرشاسپ، یکی از پهلوانان باستانی شاهنامه، باید در پی یافتن گرز ثریت و نجات مردم خود از دست لشکر آژی‌دهاک، به جدال با دیوها و سربازان تاریکی بروید تا بتوانید روشنایی را به سرزمین تاریخی خونیرَث بازگردانید.

منتظر یک خاطره‌بازی جذاب با گرشاسپ در گیم‌نیوز باشید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.