Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تیزر جدید Detective Pikachu و مشکلات گوارشی پیکاچو!

0

یکی از بزرگترین اقتباس‌های سینمایی از یک بازی، Detective Pikachu با صداپیشگی «رایان رینلودز» (Ryan Reynolds) با برداشت از مجموعه‌ی Pokemon است. تیزر جدید Detective Pikachu اما کمی متفاوت است!

حالا در تازه‌ترین تی‌وی‌ اسپات این فیلم، علاوه‌بر صحنه‌هایی که قبلاً در تریلر این فیلم دیده بودیم، با مشکلات گوارشی و سو هاضمه‌ی پیکاچو آشنا می‌شویم. می‌توانید تی‌وی اسپات Detective Pikachu را از طریق اینستاگرام رسمی این فیلم در زیر مشاهده کنید.

 

View this post on Instagram

 

Partner up! #DetectivePikachu, hits theaters May 10.

A post shared by POKÉMON Detective Pikachu (@detectivepikachumovie) on

درست مثل داستان بازی این فیلم با همین نام، Detective Pikachu درمورد پسری به اسم Tim (با بازی Justice Smith)، فرزند یک کارآگاه مشهور است که مدتی است گم شده است. تیم قادر به فهمیدن زبان پوکمون‌ها است و قصد دارد با همکاری پیکاچو، درمورد ناپدید شدن پدرش تحقیق کند.

این فیلم توسط Rob Letterman که تجربه‌ی کارگردانی فیلم‌هایی با تلفیق CG و لایواکشن را با ساختن فیلم Gulliver’s Travels دارد، در دست ساخت است. همچنین ستارگانی مثل Kathryn Newton، Ken Watanabe و Bill Nighy در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

Detective Pikachu روز دهم ماه می روی پرده سینماها می‌رود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.