Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شکست راننده فرمول ‍۱ توسط راننده شبیه‌ساز در یک مسابقه واقعی!

0

به تازگی شکست راننده فرمول ‍۱ توسط راننده شبیه‌ساز به نام انزو بونیتو در جریان یک مسابقه اتومبیلرانی واقعی خبرساز شده است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

لوکاس دی گراسی برزیلی راننده سابق تیم فرمول ۱ Virgin Racing است که در حال حاضر راننده تیم فرمول E شرکت آئودی بوده و سابقه قهرمانی در این مسابقات را در سال ۲۰۱۶ دارد. وی که در جریان رویداد Race of Champions در کشور مکزیک که گردهمایی ستارگان دنیای مسابقات اتومبیلرانی محسوب می‌شود، در کنار دیگر چهره‌های شاخصی چون سباستین فتل، پیر گاسلی و رایان هانتر ری حضور پیدا کرده بود، با شکست از یک راننده شبیه‌ساز در مسابقه‌ای واقعی حسابی خبرساز شده است. شکست راننده فرمول ‍۱ توسط راننده شبیه‌ساز دستاوری بزرگ برای مسابقات شبیه‌سازی است که سعی دارد راه خود را به دنیای واقعی پیدا کند.

راننده شبیه‌ساز مذکور انزو بونیتو نام دارد که در دنیای ورزش‌های الکترونیکی و بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی بسیار شناخته‌شده و حرفه‌ای است. وی در کنار راننده‌ دیگری به نام جیمز بلدوین در مسابقات Race of Champions تشکیل یک تیم به نام «Sim Racing All-Stars» را داده بودند که موفق شدند شگفتی ساز شده و نه یک، بلکه دو راننده مشهور و حرفه‌ای مسابقات دنیای واقعی را شکست دهند. بونیتو علاوه بر دی گراسی، موفق شد رایان هانتر-ری، قهرمان سه دوره مسابقات Indy 500 را نیز شکست دهد. رانندگان در این مسابقات با خودرو‌ Vuhl 05 رقابت می‌کرده‌اند.

Vuhl 05

دنیای شبیه‌سازی رانندگانی آهسته آهسته در حال باز کردن راه خود به سوی دنیای واقعی مسابقات اتومبیلرانی است. سال گذشته بود که اولین مسابقات شبیه‌سازی‌شده رانندگی با تأیید رسمی فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی برگزار شد و ایگور فراگای برزیلی توانست عنوان اولین قهرمان این شاخه از ورزش‌های الکترونیکی را از آن خود کند. وی هم‌اکنون در تلاش است تا پا به دنیای مسابقات اتومبیلرانی واقعی بگذارد.

منبع Eurogamer F1Esports AutoSport

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.