Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Avalanche از تاریخ انتشار بازی Generation Zero رونمایی کرد

0

استودیو Avalanche از تاریخ انتشار بازی Generation Zero که یک عنوان جهان‌باز اکشن است رونمایی کرد. با گیم‌نیوز در ادامه این خبر همراه باشید.

Generation Zero جدیدترین ساخته استودیو خوش‌آوازه Avalanche است که مجموعه محبوب Just Cause از آثار آنهاست. این بازی یک عنوان اکشن جهان‌باز است که بازیکن در آن می‌تواند با همراهی سه تن از دوستانش به سوئد سال ۱۹۸۰ رفته و با دشمنان روباتیک مقابله کند؛ دنیایی که در آن آینده با گذشته ملاقات می‌کند. تاریخ انتشار بازی Generation Zero توسط Avalanche به تازگی مشخص شده و طرفداران می‌توانند ۶ فروردین سال ۹۸ منتظر آن باشند.

در این بازی موش و گربه که در دنیایی وسیع جریان دارد، ارتشی روباتیک به ییلاقات آرام کشور حمله‌ور شده و بازیکن باید در برابر آنها مقاومت کند و سر در بیارید که ماجرا از چه قرار است. با تاکتیک‌های جنگ چریکی می‌توانید دشمنان را فلج کرده و با المان‌های سندباکس خلاقانه، آنها را نابود کنید.

امکان پیش‌خرید بازی در حال حاضر وجود دارد و با این کار، بسته ویژه Radical Vanity دارای ۱۲ گزینه شخصی‌سازی اضافه (مانند تی‌شرت، دستمال‌سر، یک ژاکت ویژه و…) برای سرهم کردن یک تیپ عالی دهه هشتادی در اختیارتان قرار می‌گیرد. نسخه استاندارد بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان با قیمت ۳۹.۹۹ دلار و برای رایانه‌های شخصی با قیمت ۳۴.۹۹ دلار منتشر خواهد شد.

علاوه بر این دو نسخه، سازندگان از نسخه کلکسیونی بازی نیز رونمایی کرده‌اند که شامل موارد زیر است:

  • یک نسخه از بازی
  • استیل‌بوک
  • نقشه پارچه‌ای دنیای Generation Zero
  • تی‌شرت
  • مجسمه ویژه

استودیو Avalanche علاوه بر Generation Zero، ساخت بازی مورد انتظار Rage 2 را نیز برعهده داشته که این بازی در سوم خرداد سال آینده منتشر خواهد شد.

منبع AllGamesDelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.