Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تغییرات روند توسعه بازی Metroid Prime 4 از زبان شینیا تاکاهاشی

0

بازی Metroid Prime 4 مدت زیادی است که در ساخت قرار دارد و حال با تغییر بزرگی در روند توسعه خود مواجه شده است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی Metroid Prime 4 در جریان رویداد E3 2017 توسط نینتندو معرفی شد. اگرچه که این رونمایی تنها با نمایش لوگوی بازی همراه بود. کمی بعد مشخص شد که استودیو Retro، خالق این مجموعه، مسئولیت ساخت این قسمت را برعهده ندارد و نینتندو خود توسعه آن را انجام خواهد داد. از آن زمان تاکنون اطلاعات بسیار اندکی از روند ساخت بازی برای نینتندو سوییچ منتشر شده و طرفداران مدت زیادی است که در انتظار یک تریلر یا جزئیات دیگری از بازی محبوبشان هستند.

مسئولین نینتندو طی سال ۲۰۱۸ بارها اشاره کردند که فرایند ساخت بازی Metroid Prime 4 به خوبی پیش می‌رود؛ از جمله رجی فیلز-آیم، رئیس بخش آمریکای نینتندو که پیشرفت پروژه را مناسب قلمداد کرده بود. با این وجود چندی پیش شینیا تاکاهاشی، رئیس بخش توسعه بازی نینتندو در ویدیویی در یوتیوب از بازگشت Retro Studios به جایگاه سازنده بازی و تأخیر انتشار آن تا مدتی نامعلوم خبر داد. خلاصه‌ای از سخنان آقای تاکاهاشی بدین ترتیب است:

از ابتدای رونمایی، قادر نبوده‌ایم که شما را در جریان قرار دهیم، اما به‌عنوان نتیجه ادامه روند توسعه از آن زمان، باید به شما بگوییم که پیشرفت فعلی روند توسعه به استاندارد مد نظر ما برای دنباله مجموعه Metroid Prime نرسیده است.

وی در ادامه می‌افزاید که نینتندو همواره به دنبال بهترین کیفیت ممکن در بازی‌های خود بوده و در صورتی که از نتیجه کار راضی نباشد، نمی‌تواند به راحتی بازی را منتشر کند:

به همین دلیل، به این نتیجه رسیدیم که وضعیت فعلی توسعه بازی بسیار چالش‌برانگیز است و مجبوریم که به‌عنوان یک تیم ساخت، تصمیمی دشوار بگیریم. ما تصمیم گرفته‌ایم که ساختار توسعه را بازبینی کرده و آن را تغییر دهیم. مشخصاً می‌خواهیم که تهیه‌کننده بازی، کنسوکه تانابی، با استودیویی که مجموعه Metroid Prime را خلق کرده، یعنی استودیو Retro در ایالات متحده همکاری کند و روند توسعه را از ابتدا آغاز کنیم.

تاکاهاشی در ادامه سخنان خود اذعان داشته که از ناراحتی طرفداران از بابت تأخیر در عرضه بازی آگاه است و عمیقاً بابت این مسئله از همه عذرخواهی می‌کند. به گفته وی، آغاز دوباره روند ساخت بازی بسیار زمان‌بر خواهد بود و مشخص نیست که چه زمان از جزئیات جدید بازی Metroid Prime 4 آگاه می‌شویم. با این حال وی اطمینان داده که روند توسعه را به طریقی پی می‌گیرند که پس از اتمام، بتواند شانه به شانه کنار دیگر نسخه‌های این مجموعه بایستد.

منبع AllGamesDelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.