Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تمام کردن Kingdom Hearts 3 چقدر زمان لازم دارد؟

0

بعد از انتظاری طولانی، بالاخره هواداران Kingdom Hearts 3 می‌توانند بازی موردعلاقه‌شان را تجربه کنند. زمان زیادی طول کشید تا این محصول مشترک دیزنی و اسکوئرانیکس روانه‌ی بازار بشود. اما سوال این‌جاست حالا چقدر زمان لازم داریم تا آن را تمام کنیم؟ با وجود هایپ زیادی که درمورد عرضه‌ی این بازی وجود داشت، خیلی از طرفداران می‌خواهند بدانند نمایش جذاب Kingdom Hearts 3 تا چه زمانی آن‌ها را سرگرم می‌کند.

یک‌بار تمام کردن این بازی نیازمند زمان تقریبی ۳۰ الی ۳۵ ساعت است. اما مسلم است برای کسانی که قصد تجربه‌ی کامل‌تر بازی را دارند، این زمان طولانی‌تر خواهد شد.

جهان‌های بازی دارای فعالیت‌های زیادی هستند که انجام دادن آن‌ها زمان زیادی از وقت شما را مشغول خواهد کرد. در Toy Box وارد یک پارودی Final Fantasy XV می‌شوید که در آن باید با نابودی دشمنان به امتیازهای بالاتر دست یابید. Traverse Town یک مینی‌گیم آشپزی است که در آن باید محصولات مورد نیاز را پیدا کنید به موش سرآشپر برسانید تا با آن‌ها غذا درست کند. در Pirates of the Caribbean باید با کشتی‌رانی به‌دنبال گنج و مبارزه با کشتی دشمنان یا دفاع از بندرگاه‌ها در یک مینی‌گیم Wave-Based بپردازید. وسعت کارهای مختلفی که می‌توانید در Kingdom Hearts 3 انجام بدهید بی‌نظیر است. با این‌که بعضی از این فعالیت‌ها ممکن است حواستان را از خط اصلی داستان پرت بکند، اما برای کسانی که علاقه دارند زمان بیشتری را در دنیای مورد علاقه‌شان سپری بکنند، این فعالیت‌ها بهترین بهانه است.

Kingdom Hearts 3 امروز در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۱۹ عرضه شد. قبل از تجربه‌ی بازی می‌توانید تریلر لانچ بازی که حاوی اطلاعات داستانی زیادی است را تماشا کنید تا برای این سفر جذاب آماده شوید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.