Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آغاز توسعه بازی برای PS5 توسط استودیوهای فرست پارتی سونی

0

با نزدیکی به آغاز نسل بعدی کنسول‌ها، استودبوهای دسته اول سونی توسعه بازی برای PS5 را آغاز کرده‌اند.


 

نسل جدید کنسول‌های بازی کم‌کم از راه می‌رسد و سونی از حالا خود را برای شروعی قدرتمند آماده می‌کند. طبق گزارش‌های منتشرشده، استودیو‌های فرست پارتی سونی روی توسعه بازی برای PS5 متمرکز شده‌اند. هنوز اطلاعات چندانی از نسل آینده پلی‌استیشن در کار نیست اما سال گذشته کنیچیرو یوشیدا اذعان داشت که معرفف سخت‌افزار جدید ضروری شده است.

دنیل احمد‌، یکی از اینسایدرهای معروف صنعت بازی که معمولا اطلاعات و اخبار موثقی را منتشر می‌کند، در رابطه با نسل آینده گفته:

به‌طور کلی، بیشتر تمرکز [فرست پارتی‌های] سونی در حال حاضر روی PS5 است. هنوز خیلی زود است که از نسل آینده حرف بزنیم اما تصور می‌کنم بعد از رویداد GDC شایعاتی به گوشمان برسد.

یکی دیگر از خبرهای جالبی که آقای احمد از آن پرده برداشته آن است که سونی عناوین معرفی‌نشده‌ای در حال ساخت دارد که دنباله فرانچایزهای فعلی هستند. طبق گفته احمد، ممکن است تعدادی از این بازی‌ها از ابتدا برای PS4 در نظر گرفته شده بودند، اما ممکن است به‌صورت بین نسلی یا حتی نسل بعدی منتشر شوند.

احمد مشخص نکرده که این بازی‌ها ممکن است چه عناوینی باشند، و با توجه به اینکه سونی در E3 2019 کنفرانسی برگزار نخواهد کرد، بعید است که در سال جاری شاهد رونمایی بزرگی باشیم و باید مدتی برای غافلگیری‌های سونی صبر کنیم.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.