Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فهرست بازی های رایگان فوریه ۲۰۱۹ پلی‌استیشن پلاس به همراه سورپرایزی ویژه

0

فهرست بازی های رایگان فوریه ۲۰۱۹ پلی‌استیشن پلاس مشخص شدند که علاوه بر بازی‌های بزرگ، سورپرایزی ویژه نیز برای کاربران تدارک دیده است.

سونی علاوه‌بر مشخص کردن فهرست بازی های رایگان فوریه ۲۰۱۹ پلی‌استیشن پلاس اعلام کرده که کاربران این سرویس از اوایل ماه فوریه شاهد افزایش حجم فضای ابری خود خواهند بود و از این پس به جای ۱۰ گیگابایت فضای خالی، ۱۰۰ گیگابایت برای آنها تدارک دیده شده است. بدین ترتیب بازیکنان کنسول PS4 که دارای اشتراک سرویس پلاس هستند از این پس فضای بسیار بیشتری برای ذخیره‌سازی پیشرفت خود در بازی‌ها و نیز پروفایل کاراکتر‌های خود در اختیار خواهند داشت. فضای ابری سرویس پلاس به بازیکنان اجازه می‌دهد که پیشرفت خود در بازی را سیو کرده و از همان نقطه بازی را روی کنسول دیگری ادامه دهند.

برویم به سراغ بازی‌های رایگان این ماه. اول از همه باید به عنوان For Honor ساخته یوبی‌سافت اشاره کنیم. این بازی هیجان‌انگیز با گیم‌پلی مبتنی بر جنگ تن به تن میان مبارزان قوم‌های مختلف به شما امکان تجربه جنگ و آشوب را می‌دهد و با در اختیار گذاشتن آزادی عمل فوق العاده در سبک مبارزه با جنگجویان سامورایی، وایکینگ و شوالیه، لحظات لذت‌بخشی را برایتان رقم می‌زند. ۱۸ نقشه PvP مختلف در این بازی انتظارتان را می‌کشد.

دومین عنوان بزرگ فهرست بازی های رایگان فوریه ۲۰۱۹ پلی‌استیشن پلاس فصل اول ریبوت مجموعه دوست‌داشتنی هیتمن است. در این بازی بار دیگر در نقش قاتل خونسرد و محبوبمان، مأمور 47، قرار می‌گیریم تا از توانایی‌های بی‌نظیر استفاده کرده و اهداف را در سرتاسر جهان به روش‌های سنتی یا مدرن از پیش‌رو برداریم.

یکی از بزرگ‌ترین نقات مثبت فهرست بازی‌های ماه فوریه برای کاربران کنسول پلی‌استیشن 3 در نظر گرفته شده است. عنوان فوق العاده و تحسین‌شده Metal Gear Solid 4 ساخته هیدئو کوجیمای افسانه‌ای در ماه فوریه برای PS3 به‌صورت رایگان در دسترس خواهد بود. دیگر بازی رایگان برای PS3 عنوان فایتینگ Divekick است که به لطف قابلیت Cross-buy برای PS4 نیز در دسترس است. بازی‌های رایگان کنسول دستی ویتا نیز اکشن آرکید Rogue Aces و تاور دیفنس Gunhouse هستند.

بازی‌های رایگان ماه فوریه PS3 و ویتا اندکی طولانی‌تر در دسترس بوده و تا ۸ مارس (۱۷ اسفند) قابل دانلود هستند. طبق خبری که پیش‌تر در گیم‌نیوز کار کردیم، این ماه آخرین باری است که در فهرست عناوین رایگان سرویس پلاس بازی‌های PS3 و ویتا به چشم می‌خورند و پس از آن پشتیبانی از این کنسول‌ها متوقف خواهد شد.

منبع AllGamesDelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.