Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جنگ و آشوب با Darksiders: Warmastered Edition برای نینتندو سوییچ در راه است

0

شرکت THQ Nordic چندین پیش اعلام کرد که Darksiders: Warmastered Edition برای نینتندو سوییچ در ماه آوریل منتشر خواهد شد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

اولین قسمت از مجموعه دارک‌سایدرز سال ۲۰۱۰ برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر شد و داستان «جنگ»، اولین سوار آخرالزمان را روایت می‌کرد که توسط نیرو‌های شیطان فریب‌خورده و به این متهم می‌شود که تعادل میان قلمروها را از بین برده و میان جهنم و بهشت جنگ به راه انداخته است. جنگ در این بازی با استفاده از قدرت‌ها و سلاح‌های خود باید به مصاف دشمنان رفته و توطئه علیه خود را حنثی کند.

این بازی در زمان عرضه توسط مخاطبین و منتقدین بسیار مورد توجه قرار گرفت و پس از آن دو دنباله برای این مجموعه ساخته شد که یکی از آنها چندی پیش در دسترس قرار گرفت. در سال ۲۰۱۶ نسخه ریمسترشده قسمت اول تحت عنوان Warmastered Edition برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شد که کیفیت بافت‌ها و نرخ فریم بازی را بشدت ارتقا داد. حال به تازگی مشخص شده Darksiders: Warmastered Edition برای نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

این بازی دوم آوریل (۱۳ فروردین ۹۸) برای کاربران سوییچ به‌صورت دیجیتالی و فیزیکی و با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع AllGamesDelta Variety

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.