Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انیمیشن سوپر ماریو در سال ۲۰۲۲ به روی پرده خواهد رفت

0

نینتندو در جریان اعلام گزارش عملکرد مالی خود، پنجره اکران انیمیشن سوپر ماریو را نیز مشخص کرد. با گیم‌نیوز در ادامه این خبر همراه باشید.

نینتندو تصمیم دارد با همکاری Illumination Entertainment، که سابقه ساخت دو مجموعه پرطرفدار «من نفرت‌انگیز» و «مینیون‌ها» را در کارنامه دارد، یک فیلم انیمیشنی براساس کاراکتر بسیار محبوب خود، سوپر ماریو، بسازد. از پروژه ساخت انیمیشن سوپر ماریو اولین بار ژانویه گذشته پس از انتشار گزارشی از وال استریت ژورنال در این باره رونمایی شد. حال نینتندو پنجره اکران این فیلم را مشخص کرده است.

شونتارو فوروکاوا، رئیس نینتندو، در جریان ارائه گزارش عملکرد مالی شرکت اذعان داشت که فرایند ساخت انیمیشن سوپر ماریو «تا رسیدن به اکران سینمایی پیش‌بینی‌شده در سال ۲۰۲۲ پیش می‌رود». نینتندو هیچ جزئیات دیگری از این پروژه را مشخص نکرده اما اعلام داشته که خالق افسانه‌ای ماریو، یعنی شیگرو میاموتو، مسئولیت تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارد؛ خبری که ما را بسیار به این انیمیشن امیدوار می‌کند.

این اولین اقتباس سینمایی از شخصیت سوپر ماریو نیست. یک نسخه لایو-اکشن در سال ۱۹۹۳ براساس این مجموعه ساخته و اکران شد که از هر لحاظ یک شکست تمام عیار بود. باب هاسکینز، بازیگر فقید فیلم که نقش ماریو را در آن ایفا کرد، در اظهار نظری گفته بود که این بدترین فیلمی بوده که وی در آن حضور داشته است. نینتندو نیز احتمال شکست انیمیشن سوپر ماریو نگران است و اعلام داشته که در صورت نارضایتی از محصول نهایی، قید آن را خواهد زد.

ساخت نسخه انیمیشنی سوپر ماریو در راستای سیاست جدید نینتندو مبنی بر گسترش آی‌پی خود ورای دنیای بازی‌های ویدئویی است. این شرکت همچنین با شعبه ژاپن یونیورسال برای ساخت پارک موضوعی سوپر نینتندو لند همکاری می‌کند که قرار است همزمان با آغاز المپیک ۲۰۲۰ توکیو به‌روی عموم باز شود. به‌علاوه نینتندو اعلام کرده که اولین فروشگاه رسمی نینتندو توکیو را پاییز امسال افتتاح می‌کند.

علیرغم سیاست‌های جدید شرکت، فوروکاوا تأکید کرده که نینتندو در وهله اول همچنان یک شرکت بازی‌سازی است. این شرکت چند انحصاری بزرگ برای کنسول خود در برنامه دارد؛ از جمله بازی Animal Crossing و یک قسمت جدید از مجموعه پوکمون. علاوه‌بر این جند بازی موبایل نیز به‌زودی توسط این شرکت عرضه خواهند شد. بازی موبایل Dr. Mario به تازگی معرفی شده و در تابستان عرضه می‌شود. بازی ماریو کارت برای موبایل نیز قرار بود که در ماه مارس سال جازی منتشر شود اما به دلیل تأخیر‌های پیش‌آمده در تابستان ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.