Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پوکمون‌های جدید در Pokemon Go به همراه تغییرات بزرگ در نبردهای بازی

0

به فاصله اندکی از اضافه شدن Palkia به بازی، پوکمون‌های جدید در Pokemon Go که براساس نسل چهارم مجموعه هستند رؤیت شدند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

استودیو Niantic به تازگی مجموعه متنوعی از پوکمون‌های جدید را برای بازی خود معرفی کرده که براساس پوکمون‌های عناوین نسل چهارم این مجموعه، Diamond and Pearl، هستند. پوکمون‌های جدید در Pokemon Go شامل چندین مورد تکامل‌یافته و نیز بچه پوکمون می‌شوند.

در صورتی که Sinnoh Stone را در اختیار داشته باشید می‌توانید پوکمون‌های Lickitung، Tangela، Aipom و Yanma را به ترتیب به فرم‌های تکامل‌یافته Lickilicky، Tangrowth، Ambipom و Yanmega درآورید. علاوه بر این، Kirlia نر می‌تواند به پوکمون مبارز/سایکیک Gallade و همچنین Snorunt ماده نیز به Forslass تکامل یابد.

چندین هیولای جدید نیز در طبیعت پیدا می‌شوند. اکنون شانس این را دارید که در زمین آزاد به Combee، Glameow، Sheildon و Cranidos بربخورید. پوکمون‌های Happiny، Mime Jr و Bonsly که فرم‌های بچه Chansey، Mr. Mime و Sudowoodo هستند را نیز هم‌اکنون می‌توان از تخم‌های خاصی به‌دست آورد.

علاوه بر افزودن پوکمون‌های جدید در Pokemon Go شاهد تغییرات گسترده در نبرد‌های Raid هستیم. طبق توضیحات Niantic در وب‌سایت رسمی بازی، باس‌های Raid اکنون HP بیشتری در اختیار دارند تا «بخشی از افزایش آسیب منظور شده برای حملا پوکمون‌ها در سال گذشته جبران شود». این استودیو همچنین چندین حرکت را در بخش Trainer Battles متعادل کرده و امکان آموزش حرکات جدید به برخی پوکمون‌های مشخص را نیز به بازی افزوده است.

این تغییرات اندکی پس از اضافه شدن پوکمون لجندری Palkia به بازی صورت گرفته‌اند. این پوکمون تا ۲۸ فوریه در نبرد‌های Raid حضور دارد. در همین حال رویداد گردهمایی بعدی Pokemon Go نیز در ۱۶ فوریه برگزار می‌شود که روی پوکمون Swinub تمرکز دارد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.