Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Dauntless به فروشگاه Epic Games منتقل خواهد شد

0

استودیوی Phoenix Labs اعلام کرد بازی Dauntless که در سبک مانسترهانتر ساخته می‌شود، از لانچر کنونی‌اش به فروشگاه Epic Games منتقل خواهد شد. همچنین با عرضه‌ی این بازی روی موبایل‌ها و کنسول‌ها، این بازی دارای کراس‌پلفترم برای پیش‌روی بازیکنان و بخش چند نفره خواهد بود.

هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده که چه بر سر لانچر اختصاصی این بازی خواهد آمد. اما احتمالاً نسخه‌ی PC این بازی همزمان با عرضه‌ی نسخه‌ی اکس باکس و پلی‌استیشن به فروشگاه Epic Games منتقل خواهد شد.

Phoenix Labs قصد دارد آمار ذخیره‌ شده‌ی همه‌ی بازیکنان Dauntless را به نسخه‌ Epic Games منتقل کند، پس وقتی بازیکنان به حساب دیگراش مهاجرت کنند، اطلاعاتشان دست‌نخورده باقی مانده است. همین سیستم برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و موبایل هم با عرضه‌ی آن‌ها آخر همین سال اعمال خواهد شد.

همچنین Phoenix Labs اعلام کرد Hunt Season Pass Two هم‌اکنون در دسترس است و تا تاریخ ۱۳ مارچ قابل بازی است. فصل دوم این بازی یک رویداد با تم ولنتاین است و شامل پاداش‌هایی با زمان محدود، مثل باندل‌های پلاتینیوم می‌شود.

Dauntless هم‌اکنون برای PC در مرحله‌ی Open Beta قرار دارد. با عرضه‌ی این بازی بدون درنظر گرفتن این‌که قبلاً در کدام پلتفرم مشغول بازی بوده‌اید، آمار و سیو‌های شما به حساب جدید منتقل خواهد شد. Dauntles برای عرضه روی اکس باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در ماه اپریل و سوییچ و موبایل‌ها، قبل از شروع سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.