Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نویسنده That Time I Got Reincarnated as a Slime فاش کرد که تازه در جلد دوم تم داستان را فهمیده است

0

«فیوز» نویسنده داستان That Time I Got Reincarnated as a Slime در مصاحبه‌ای با خبرگزاری «اکسایت نیوز» درباره شرایطی که رمان نوشته می‌شد حقایقی را فاش کرد. او در این باره گفته است که داستان را اولین بار برای تمرین در وب سایت ژاپنی «بیایید نویسنده شویم» (Shōsetsuka ni Narō) می‌نوشته تا خود را آماده شرکت در مسابقات نویسندگی کند. در آن زمان او بدون هدف می‌نوشت. در نتیجه او تا زمانی که با یک ناشر رمان‌های اینترنتی قراردادی نبسته بود، هدف و تمی برای آن در نظر نداشت. بعدها این مسئله را در زمان ویرایش بخشی از داستان که جلد دوم آن شد، درست کرد.

فیوز به خصوص به تم «کشورسازی» رمان That Time I Got Reincarnated as a Slime اشاره کرد و گفت در زمان شروع به نوشتن داستان هیچ ایده‌ای نداشتم که «ریمُرو» (قهرمان داستان) کشوری خواهد ساخت. او بدون برنامه در مورد موفقیت‌های ریمرو نوشت و در داستان به جایی رسید که ریمرو یک کشور را بنیان نهاد.

فیوز الان فکر می‌کند که تم داستانش «کاری را که می‌توان امروز انجام داد، بکن» است. او باور دارد دوستان و جامعه‌ای که ریمرو در داستان به دست آورد، جزو تم اصلی داستان است.

فیوز اضافه کرد که او That Time I Got Reincarnated as a Slime را فقط به خاطر سرگرمی می‌نوشت و به همین خاطر در داستان هر کاری می‌خواست انجام داد. ولی عدم توجه او به ساختار و روند داستان باعث شد در هنگام تبدیل آن به انیمه دچار مشکلات متعددی بشود. او گفت که انیمه به او فرصت دیگری داد تا ساختار کل داستان را مطالعه کرده و تصمیم بگیرد که کدام یک از بخش‌ها را برای تبدیل شدن به انیمه نگه دارد.

فیوز رمان That Time I Got Reincarnated as a Slime را از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ روی وب سایت «بیایید نویسنده شویم» منتشر کرد. «مجله میکرو» این رمان را در ۲۰۱۴ چاپ و تا ۲۸ سپتامبر سال پیش جلد ۱۳ آن را عرضه کرد. «تایکی کاوامی» شروع به عرضه مانگای آن کرده است که انیمه از آن اقتباس شده است. انیمه در ۱ اکتبر سال پیش شروع به پخش شد.

منبع animenewsnetwork

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.