Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای پیدا کردن همه‌ی جمع‌کردنی‌ها و رسیدن به پایان مخفی Kingdom Hearts 3

0

Kingdom Hearts 3 دارای جمع‌کردنی‌های جالبی است که Lucky Emblem نام دارند. همان ابتدای بازی با این جمع‌‌کردنی‌ها آشنا خواهید شد. علامت‌های میکی‌موس چیزی است که باید با عکس گرفتن آن‌ها را جمع کنید.

پاداش جمع‌ کردن همه‌ی Lucky Emblemها از اول مشخص نیست ولی باید بدانید که جمع‌آوری‌ آن‌ها بازی را به‌سمت پایان مخفی‌اش هدایت می‌کند. اگر مشتاق به دیدن پایان مخفی بازی هستید، شما را به جمع‌آوری همه‌ی آن‌ها تشویق می‌کنیم. سورا، دانلد و گوفی هرموقع که نزدیک یکی از Lucky Emblemها باشید به شما خبر می‌دهند. پس هروقت هشداری برای نزدیک شدن به یکی از آن‌ها دریافت کردید، به گشتن محیط ادامه بدهید. معمولاً روی دیوارها، پشت اجسام و در ارتفاعات می‌توانید Lucky Emblemها را پیدا کنید.

باتوجه به درجه‌ سختی بازی، تعداد Lucky Emblemهایی که برای دیدن پایان مخفی لازم دارید، متغیر است. اگر روی درجه‌ سختی Easy بازی می‌کنید، برای رسیدن به پایان مخفی، باید همه‌ی Lucky Emblem‌ها را جمع کنید. اما درجه‌ سختی‌های بالاتر، به تعداد کمتری Lucky Emblem برای این هدف نیاز دارند. در ادامه‌ راهنمای کامل جمع‌آوری همه‌ی ‌آن‌ها را می‌خوانید. اما قبل از این‌که به سراغ متن بروید، مطمئن شوید که به گشتن و عکس گرفتن به‌خوبی عادت کرده‌اید!

برای این‌که راحت‌تر به پایان مخفی برسید، عکس‌های راهنمایی که در زیر می‌بینید را دنبال کنید. این عکس‌ها به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از مکان آ‌ن‌ها و ترتیب‌شان داشته باشید. اگر یکی در Gummiphone دیدید که یکی از آن‌ها را جا انداخته‌اید، بین محل دو Lucky Emblem را به‌خوبی بگردید. اما اگر عکس‌ها کافی نیستند، این ویدیو احتمالاً بهتر راهنما‌یی‌تان خواهد کرد.

 

پیدا کردن همه‌ی این Lucky Emblemها در انتهای بازی یک Orichalum+ به شما می‌دهد که در ساخت بهترین کی‌بلید بازی عنی Ultima Weapon قابل استفاده است. عکس گرفتن از هر ۹۰ Lucky Emblem یکی از بهترین راه‌های به‌دست آوردن Orichalum+ است که برای ساختن کی‌بلید به هفت‌تای آن نیاز دارید.

 

Olympus

الیمپوس بهترین نمونه‌ی طراحی نقشه‌های بسیار وسیع بازی است. وقتی ماجراجویی‌تان را در این مکان با هرکول شروع می‌کنید، متوجه وجود Lucky Emblem‌ها نمی‌شوید، اما اگر دقت بکنید شاید متوجه حضور آن‌ها بشوید. جدا از موردی که در کوره‌ی (Forge) مخفی شده در محل ذخیره‌ی Realm of Gods وجود دارد، بقیه‌ی Lucky Emblem در راه‌های متعدد این مکان مخفی شده است. برای واضح‌تر شدن روش پیدا کردن Lucky Emblemهای این منقطه، ثانیه‌ی ۲۰ از ویدیوی بالا را مشاهده کنید

 

Twilight Town

توایلایت تون یک منطقه‌ی به‌نسبت کوچک است که هر ۹ Lucky Emblemاش به‌سادگی پیدا کنید. اما بیشتر آن‌ها در مکان‌هایی مخفی شده‌اند که ممکن است به‌سادگی آن‌ها را گم کنید. اما اگر مدت زیادی است که به توایلایت تون نرفته‌اید، می‌توانید برای راهنمایی بیشتر به دقیقه‌ی ۳:۱۲ ویدیوی بالا مراجعه کنید.

 

Toy Box

دنیای توی باکس طراحی ساده‌ای دارد. این به تعریف به معنای پنهان بودن اغلب Lucky Emblemها درجایی است که به‌هیچ وجه انتظارش را ندارید. برای راهنمایی بیشتر، دقیقه‌ی ۵:۴۱ ویدیو را ببینید.

 

Kingdom of Corona

درحالی که این کینگدام او کورونا پر از جنگل‌های انبوه است، اما به‌طرز غافل‌گیر کننده‌ای همه‌ی Lucky Emblem‌های این منطقه در شهر گنجانده شده است. پیدا کردن بیشتر آن‌ها بسیار ساده است. اما اگر باز هم به مشکل برخوردید، ویدیوی بالا را از دقیقه‌ی ۸:۱۰ تماشا کنید.

 

Monstropolis

مانستروپلیس یکی از آن‌ منطقه‌هایی است که در پیدا کردن Lucy Emblemهایش ممکن است به مشکل بخورید. ترفند‌های هوشمندانه‌ی بصری پیدا کردن آن‌ها را دشوارتر از بقیه‌ی مراحل می‌کند. تصاویر بالا راهنمای مناسبی برای پیدا کردن آن‌ها است اما برای راحت‌تر شدن کارتان می‌توانید به دقیقه‌ی ۱۰:۴۶ ویدیو بروید.

 

Arendelle

همان‌قدری که ارندل منقطه‌ی برفی زیبایی است، پیدا کردن Lucky Emblemهایش که در محیط تکراری برفی وجود دارند هم سخت است. اگر در پیدا کردن آن‌ها مشکل دارید، شاید بهتر است همراه با عکس‌ها نگاهی به دقیقه‌ی ۱۳:۱۹ ویدیو داشته باشید تا راحت‌تر مسیرها را پیدا کنید.

 

Hundred Acre World

دنیای پوو و دوستانش کوچک‌ترین منطقه‌ی Kingdom Hearts 3 است. سه عدد Lucky Emblem در این منطقه وجود دارد که هرکدام گوشه‌ای از محیط مخفی شده است. می‌توانید جزییات بیشتر را در ویدیو و از دقیقه‌ی ۱۷:۲۰ پیگیری کنید.

 

San Fransokyo

ساختمان‌های بلند و محیط عمدتاً عمودی سان‌فرانسوکیو، کار را برای پیدا کردن Lucy Emblemهایی که در این منقطه وجود دارد سخت می‌کند. این را مدنظر داشته باشید که در این منطقه تعداد زیادی Lucky Emblem وجود دارد. اگر از بالا پایین رفتن از ساختمان‌های سان‌فرانسوکیو خسته شدید، می‌توانید ویدیوی دوست‌داشتنی و زیبای بالا را برای بار هشتم و این‌بار از دقیقه‌ی ۱۷:۵۲ پیگیری کنید.

 

The Caribbean

کارائیت با اختلاف بزرگ‌ترین منطقه‌ی بازی به‌شمار می‌رود. به همین خاطر پیدا کردن Lucky Emblemهای این منطقه هم کمی دشوار است. قسمت وسیعی از نقشه‌ی این منطقه از جزیره‌های پراکنده‌ای تشکیل شده است که احتمالاً در پیدا کردن جمع‌کردنی‌هایش به مشکل برمی‌خورید. متوجه ویدیوی راهنما که بالاتر گذاشته‌ایم شدید؟ اگر به در پیدا کردن جمع‌کردنی‌ها به مشکل خوردید، ویدیو را از دقیقه‌ی ۲۰:۴۴ تا انتها تماشا کنید.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.