Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Dragon Quest 11 برای نینتندو سوییچ در سال جاری عرضه خواهد شد

0

عنوان تحسین‌شده Dragon Quest 11 برای نینتندو سوییچ در ادامه سال جاری میلادی عرضه می‌شود. با گیم‌نیوز در ادامه این خبر همراه باشید.

در جریان نینتندو دایرکت دیروز مشخص شد که بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age در سال جاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. نسخه مخصوص Dragon Quest 11 برای نینتندو سوییچ «Definitive Edition» نام داشته و قرار است علاوه بر تمام محتوای بازی اصلی، موارد اضافی نیز به همراه داشته باشد.

پیش‌تر مشخص شده بود که این بازی در ژاپن عرضه خواهد شد اما بالأخره شاهد باز شدن راه آن به سوی سایر بازار‌ها در پاییز سال جاری میلادی هستیم. در تریلر ویژه معرفی این بازی برای سوییچ، می‌بینیم که موارد جدید و اضافه‌ای در نسخه مخصوص این کنسول در نظر گرفته شده است. اول از همه، امکان انتخاب میان موسیقی ارکسترال یا میدی (MIDI) وجود خواهد داشت؛ قابلیتی که در نسخه اصلی وجود نداشت و بسیاری از طرفداران از این مسئله ناراضی بودند. علاوه بر این، می‌توان انتخاب حالت گرافیکی ۱۶ بیتی نیز در این نسخه وجود دارد که براساس بازی‌های این مجموعه برای کنسول سوپر نینتندو طراحی شده است. در آخر هم میان دو زبان ژاپنی و انگلیسی حق انتخاب وجود دارد.

Dragon Quest 11 اولین بار در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو 3DS منتشر شد و پس از آن در ماه سپتامبر از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی نیز در دسترس قرار گرفت. اسکوئر انیکس از زمانی که بازی با نام رمز NX شناخته می‌شد نسخه سوییچ آن را تأیید کرده بود اما پنجره انتشار آن را تا اواخر سال گذشته مشخص نکرده بود.

منبع Gamespot Polyogn

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.