Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پیش‌فروش The Division 2 از قسمت اول پیشی گرفت

0

یوبی‌سافت اعلام کرد که پیش‌فروش The Division 2 در فروشگاه مخصوص این شرکت بسیار خوب بوده و از نسخه اول پیشی گرفته است.

یوبی‌سافت و Deep Silver جزو شرکت‌هایی بوده‌اند که در تصمیمی بحث‌برانگیز و جنجالی، قید انتشار بازی جدید خود در استیم را زده و در عوض آنها را در فروشگاه اپیک گیمز عرضه کرده‌اند. چنین تصمیمی برای بازی Metro Exodus بسیار مسئله‌ساز شد و واکنش‌های منفی شدیدی در پی داشت. به همین دلیل انتظار می‌رفت که The Division 2 نیز به همین سرنوشت دچار شود اما به گفته مدیر عامل یوبی سافت، چنین چیزی صحت نداشته و پیش‌فروش The Division 2 تاکنون بسیار خوب بوده است.

اظهارت آقای ایوز گیلمو، مدیر عامل یوبی‌سافت، در جریان ارائه گزارش عملکرد مالی این شرکت در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۹ بیان شده است. گیلمو اذعان داشته که حوزه توزیع دیجیتالی محصولات چالش‌برانگیز است، چرا که هر تأمین‌کننده سعی دارد محتوای عالی ارائه کند. وی می‌گوید که دلیل یوبی‌سافت برای گذر از استیم بیشتر در راستای تقویت فروشگاه مخصوص خودش بوده است:

با این قرارداد، ما فرصتی به‌دست آوردیم که توجه بازیکنان را به فروشگاه خود جلب کنیم. همزمان هم توانستیم از شریکی حمایت کنیم که بشدت به بازی ما بها داده و در کل شرایط بهتری ارائه می‌کند.

براساس گفته‌های گیلمو، تصمیم یوبی‌سافت جواب داده، بطوریکه پیش‌فروش The Division 2 روی پلتفرم پی‌سی از نسخه اول پیشی گرفته است. چنین چیزی بیشتر به لطف عملکرد بازی در فروشگاه Uplay است که شش برابر فروش بیشتری داشته است. با این وجود گیلمو و یوبی‌سافت علاقه‌ای به اظهار نظر نسبت به حواشی برآمده از تصمیم خود ندارند و بیشتر تأکید دارند که این معامله در طولانی‌مدت برای یوبی‌سافت مفید است.

چندی پیش اعلام شد که پیش‌خرید کنندگان The Division 2 روی پلتفرم پی‌سی، می‌توانن به رایگان و به انتخاب خود، یکی از سه بازی Ghost Recon: Wildlands، Far Cry Primal و Watch Dogs 2 را دریافت کنند.

The Division 2 در ۱۵ مارس برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.