Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ری‌سپاون تا کنون بیش از ۱۶ هزار نفر را در Apex Legends بن کرده است!

0

در حالی که چندین هزار کاربر مشتاق بازی Apex Legends در ایران هنوز موفق به اتصال به سرورهای بازی نشده‌اند، ری‌سپاون اعلام کرده که تا کنون بیش از 16 هزار بازی‌کننده را به دلیل تقلب از بازی حذف کرده است! در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

در گزارشی که ری‌سپاون این هفته منتشر کرده اشاره شده که این استودیو به دلیل تخلفات بازی‌کنندگان مجبور به بن کردن اکانت‌های بیش از 16 هزار شخصیت در بازی شده است.

این استودیو همچنین از دیگر بازی‌کنندگان درخواست کرده که «تلاش کنند مدرک جمع کنند» و گزارش دهند تا با متخلفین برخورد شود. این صفحه‌ی مخصوص این کار هم به همین منظور ایجاد شده است.

ری‌سپاون همچنین گفته که اگر بازی‌کنندگان قادر به جمع آوری مدارک علیه متخلفین نیستند، می‌توانند آیدی آن‌ها را ضبط و ثبت کنند تا درباره‌ی آن‌ها تحقیق شود و در صورت اثبات تخلف برخورد صورت گیرد.

آن‌ها همچنین اعلام آمادگی کرده‌اند که یک قابلیت گزارش تخلفات به بازی اضافه کنند.

ما همچنین برخی بازخوردهای شما برای ایجاد یک قابلیت گزارش تخلف در بازی را شنیدیم و به نظرمان این یک ایده‌ی بسیار خوب است.

بازی Apex Legends تنها دو هفته بعد از انتشار خود 25 میلیون بازی‌کننده جذب کرد. تعداد بازی‌کنندگان متخلف نسبت به بازی‌کنندگان کل این بتل رویال به نسبت بسیار کم است.

همچنین سازنده‌ی این بازی اعلام کرده که به زودی یک به‌روزرسانی با هدف حل مشکلات «پایداری، عملکرد و کیفیت عرضه» منتشر خواهد کرد. به‌روزرسانی قبلی بازی که هفته‌ی گذشته عرضه شد، علاوه بر اضافه کردن آیتم‌های ویژه‌ی ولنتاین برخی مشکلات بازی را نیز برطرف کرد.

همچنان بسیاری از کاربران در ایران قادر به اتصال به سرورهای این بازی نیستند. در حالی که EA اعلام کرده که دسترسی کاربران ایرانی را عمدا محدود نکرده است، می‌دانیم که مشکل در اتصال به سرورهای آمازون است که بازی به نحوی از آن‌ها استفاده می‌کند.

آمازون به دلیل قوانین آمریکا آی‌پی‌های ایران را مسدود کرده است. در صدد یافتن راهی برای حل این مشکل هستیم و در اولین فرصت نتیجه را به شما اعلام خواهیم کرد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.