Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پایان فیلمبرداری قسمت نهم جنگ ستارگان – خداحافظی احساسی کارگردان و بازیگران

0

فیلمبرداری قسمت نهم جنگ ستارگان چندی پیش به پایان رسید تا بدین ترتیب آنچه دیزنی «حماسه اسکای‌واکر» خوانده بود به آخر خط برسد.

جی‌جی آبرامز، کارگردان فیلم به همراه جان بویگا، بازیگر نقش «فین» هر کدام با انتشار پستی احساسی در توییتر خبر از پایان فیلمبرداری قسمت نهم جنگ ستارگان دادند و از تیم بازیگری و تولید آن تشکر کردند. تصویر جالبی که هر دو به این مناسبت در توییت‌هایشان منتشر کرده‌اند دیزی ریدلی، بویگا و اسکار آیزاک را در آغوش یکدیگر در مکانی که یک بیابان به نظر می‌رسد نشان می‌دهد.

آبرامز در توییت خود اذعان داشته:

به نظر غیرممکن می‌آید اما امروز کار فیلم‌برداری قسمت نهم به پایان رسید. هیچ راه مناسبی برای قدردانی از این تیم بازیگری و تولید حقیقتاً جادویی وجود ندارد. تا ابد بدهکار همه شما خواهم بود.

بویگا نیز در توییت خود احساسات مشابهی را ابراز کرده است:

این هم پایان کار قسمت نهم جنگ ستارگان و یکی از فصول زندگی‌ام که نمی‌توانم بیشتر از این بابتش قدردان باشم. چه فرایندی! واقعاً از حضور در چنین فیلم‌های و احاطه شدن با آدم‌های شگفت‌انگیز لذت بردم. جی‌جی، از تو برای محقق کردن رویایم تشکر می‌کنم.

سه گانه مدرن مجموعه بسیار محبوب جنگ ستارگان با فیلم «نیرو برمی‌خیزد» به کارگردانی آبرامز شروع شد تا عصر جدیدی از این مجموعه تحت هدایت دیزنی رقم بخورد. قسمت دوم به نام «آخرین جدای» توسط رایان جانسون ساخته شد و قرار بود که سومین فیلم به دست کارگردان «دنیای ژوراسیک»، کالین ترورو، ساخته شود که به دلیل اختلاف سلیقه چنین نشد. بدین ترتیب آبرامز باری دیگر بازگشت تا خود این سه‌ گانه را پایان دهد.

با پایان «حماسه اسکای‌واکر» در سال جاری، مشخص نیست که دیزنی چه برنامه‌هایی برای آینده جنگ ستارگان در سر دارد. این شرکت فعلاً فرایند تولید فیلم‌های اسپین‌آف این مجموعه را پس از عملکرد ناامیدکننده «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» متوقف کرده است. باب ایگر، مدیر عامل دیزنی، اذعان داشته که طرفداران «از این همه جنگ ستارگان» خسته شده‌اند. رایان جانسون چندی پیش تأیید کرد که در حال کار روی «سه گانه‌ای جدید» از این مجموعه است که هنوز جزئیات آن مشخص نیست.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.