Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

احتمال عرضه Scalebound برای نینتندو سوییچ به‌صورت انحصاری

0

بازی Scalebound را به خاطر دارید؟ گزارش‌های جدید حاکی از این هستند که این بازی نقش‌‌آفرینی که قرار بود به طور انحصاری برای ایکس باکس وان عرضه شود اما در میانه‌ی راه ساخت آن متوقف شد، احتمالا برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. بازی Scalebound برای نینتندو سوییچ اگرچه برای طرفداران بازی‌های اکشن پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) خبر خوشی است برای طرفداران ایکس باکس چندان خوشایند نخواهد بود.

نینتندو اینسایدر ادعا می‌کند که از بازگشت بازی Scalebound برای نینتندو سوییچ خبر دارد. در گزارش این سایت آمده است:

من به منابع خود اطمینان دارم و بر همین اساس گزارش می‌دهم که بنا به اطلاع ما بازی Scalebound احیا شده تا به عنوان یک پروژه انحصاری نینتندو سوییچ عرضه شود.

اوایل این ماه هم گیم‌اینفورمر در برنامه‌ی Kinda Funny Games به یک بازی که فکر می‌کنیم مرده اما نینتندو قرار است آن را احیا کند اشاره کرده بود. به نظر می‌رسد که Scalebound همین عنوان باشد.

به هر حال بازگشت عنوان مورد انتظاری که در هنگام اعلام خبر توقف ساخت آن طرفداران بی‌شماری ناراحت شدند اتفاق خوشایندی است. این خبر در سال 2017 در حالی اعلام شد که قرار بود این بازی در کنار عناوین دیگری همچون Halo Wars 2, Crackdown 3 و Sea of Thieves برای دارندگان ایکس باکس عرضه شود.

این اولین بار نیست که نینتندو برای نجات یکی از عناوین در معرض انقراض استودیوی پلاتینیوم گیمز وارد عمل می‌شود. آن‌ها سابق بر این یک بار هم عنوان Bayonetta 2 که تحت لوای شرکت سگا قرار بود منتشر شود اما نیمه کاره رها شده بود را نجات دادند و این بازی را برای کنسول وی‌یو عرضه کردند.

بنابراین چندان بعید نیست که نینتندو طی توافقی دیگر با این استودیو عنوان Scalebound را نیز احیا کرده و به عنوان یک بازی انحصاری نینتندو سوییچ عرضه کند. همین‌طور که قرار است عنوان «بایونت 3» به طور انحصاری برای سوییچ منتشر شود.

با این وجود تا زمانی که نینتندو یا پلاتینیوم گیمز رسما این خبر را تایید کنند نمی‌توانیم به انتشار بازی اسکیل‌باند مطمئن باشیم، اما فعلا همه‌ی شواهد حاکی از بازگشت این نقش‌آفرینی اژدها بازی به کنسول موفق نینتندو است.

منبع gamesradar

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.