Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

احتمال اضافه شدن کاراکترها و حالت جدید به بازی Apex Legends در آینده نزدیک

0

مثل هر بازی بزرگ دیگری، مثل فورتنایت و دیگر بازی‌ها مجموعه‌ای از مادنویس‌ها برای بازی Apex Legends نیز دست به کار شده و فایل‌های بازی را زیر و رو کردند تا به محتوای معرفی نشده برسند.

تحقیقات این عده در فایل‌های بازی، نشان از حالت‌های جدید بازی، کارکترهای جدید و حتا چند آیتم اضافه دارند. مشخصا، معلوم نیست که این محتویات جدید به بازی اضافه شوند یا چه زمانی در دسترس بازی‌کنندگان Apex Legends قرار بگیرند، اما می‌توانیم امیدوار باشیم و از این‌که پشت پرده را دید زده‌ایم لذت ببریم.

یکی از حالت‌هایی که در بازی یافت شده است، در فایل‌های بازی Survival  نام گرفته است. همان‌طور که از اسمش برمی‌آید، در این حالت از بازی بازی‌کنندگان باید در مدت مشخصی دوام بیاورند. ظاهرا در این بخش شخصیت‌های شاهد و NPCهایی وجود دارند که به بازیکن قوت قلب می‌دهند و همچنین گاهی اموت‌های خود را انجام می‌دهند.

هنوز مشخص نیست که این حالت مشخص چه ساز و کاری خواهد داشت، یا این‌که این ویژگی‌های جذاب آن به نسخه‌ی نهایی هم راه پیدا می‌کنند. اما چیز جالبی در این حالت هست که در بازی‌های دیگر بتل رویال پیدا نمی‌کنید.

در رابطه با همین حالت، اشاراتی به یک سیستم «پخش تکرار» هم شده است. به نظر می‌رسد که این سیستم همان سیستم بازپخشِ لحظه‌ی کشتن باشد که در بازی‌های ندای وظیفه و تایتان‌فال دیده‌ایم. در حال حاضر در بازی Apex Legends هیچ بازپخشی در کار نیست، اما بعد از این‌که مردید می‌توانید ادامه‌ی بازی را از زاویه دید دیگران دنبال کنید.

یافته‌ها در کدهای بازی همچنین حکایت از حالت‌های «تکی» و «دونفره» در بازی می‌دهند. در حال حاضر این بازی هیچ حالتی به جز «گروه سه نفره» ندارد، اما حالت‌های تکی و دونفره از اولین درخواست‌های بازی‌کنندگان بودند.

ری‌سپاون همچنین وعده‌ی کارکترهای جدید برای این بازی را پیش از این داده بود و قرار است طبق برنامه‌ی یک ساله، شخصیت‌های جدید به این بازی اضافه شوند. اما بر اساس درز اطلاعات جدید، چیزهایی پیش از موعد درباره‌ی این شخصیت‌ها می‌دانیم. حداقل دو قهرمان جدید به زودی برای بازی معرفی می‌شوند.

اولین قهرمان Octane نام دارد و با این‌که در رابطه با ظاهر او چیزی گفته نشده می‌دانیم که نوعی انشعاب برای تزریق دارد. همچنین یکی دیگر از شخصیت‌ها، Wattson نام دارد و قابلیت او استفاده از تله‌های تسلا است.

در نهایت این‌که مطابق انتظار بسیاری از کابران، محتوای انحصاری توئیچ پرایم برای بازی در نظر گرفته شده است. از توضیحات درز کرده برمی‌آید که پوسته‌ی Pathfinder  و پنج اپکس پک در راه کاربران توئیچ پرایم است.

اولین محتوای اضافه قرار است برای Apex Legends در ماه مارس عرضه شود. باید تا آن موقع منتظر بمانیم و ببینیم که بتل پس بازی چه چیزهایی را برای آن به ارمغان خواهد آورد.

منبع https://www.vg247.com/2019/02/18/apex-legends-survival-mode-new-characters-leak/

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.