Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلمبرداری فیلم Hobbs & Shaw به پایان رسید؛ چالش‌برانگیزترین فیلم دواین جانسون!

0

دواین جانسن، ستاره مجموعه سریع و خشمگین خبر از پایان فیلمبرداری فیلم Hobbs & Shaw داد. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

تولید فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs & Shaw – فیلمی با حضور ایدریس البا که در آن نقش تروریستی را ایفا می‌کند که از طریق ژنتیکی بهبود یافته است و از این رو به نظر من می‌تواند برای بخش بهترین فیلم در اسکار سال 2020 مد نظر قرار بگیرد – به طور رسمی به پایان رسیده است. ستاره‌ی این فیلم، دواین جانسن، از طریق پیامی پایان فیلمبرداری را اعلام کرده و می‌گوید که Hobbs & Shaw “بدون شک چالش‌انگیزترین فیلمی است که تا به حال تولید و بازی کرده‌ام.”

در این فیلم جانسن نقش خود به عنوان مامور فدرال لوک هابز (Luke Hobbs) را، در مقابل جیسن استاتام  که مزدوری سرکش به نام دکارد شاو (Deckard Shaw) است، دوباره تکرار می‌کند؛ دو بزن بهادری که در سری فیلم‌های Fast & Furious حضور داشتند و دیگر باید بیخیال قضیه شوند و کار را با یک بوسه ختم به خیر کنند. ونسا کربی (Vanessa Kirby) نیز قرار است در Hobbs & Shaw در نقش خواهر دکارد، یعنی هتی شاو (Hattie Shaw) که مامور MI6 است، حاضر شود. Hobbs & Shaw تولید خود را همزمان با انتشار خبر تاخیر در نمایش فیلم بدون نام Fast & Furious 9 – که در آن احتمالا خبری از حضور جانسن نیست – تا 22 ماه می 2020 به پایان رساند.

پیام جانسن پس از پایان فیلمبرداری را در زیر می‌خوانید. Fast and Furious Presents: Hobbs & Shaw در تاریخ 2 آگوست به سالن‌های سینما خواهد آمد.

منبع Collider

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.