Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سریال‌های پانیشر و جسیکا جونز کنسل شدند؛ احتمال ادامه حیات در سرویس استریم دیزنی

0

سریال پانیشر بعد از دو فصل و همچنان جسیکا جونز با گذشت سه فصل ادامه­ پخش آن توسط نتفلیکس کنسل شدند. با گیم‌نیوز در ادامه این خبر همراه باشید.

فصل سوم سریال جسیکا جونز احتمالا بر روی سرویس استریم دیزنی در طول سال 2019 پخش خواهد شد. سریال پانیشر نیز که فصل دوم آن در ابتدای سال 2019 پخش شد، برای فصل سوم باز نخواهد گشت.

همکاری نتفلیکس با مارولاز آن­جایی کم­رنگ شد که سه سریال Iron Fist، Luke Cage و Daredevil لغو شده بودند. به گزارش Deadline، بعد از پخش فصل سوم جسیکا جونز همکاری نتفلیکس و مارول به پایان می­‌رسد. در بیانیه­‌ مبنی بر لغو فصل بعدی سریال پانیشر آمده است که:

سریال پانیشر برای فصل سوم به نتفلیکس بازنخواهد گشت. استیو لایتفوت که به اصطلاح شورانر سریال است، اعضای فوق ­العاده­ سازنده­ی سریال، بازیگران استثنایی مانند جان برنتال، سریال کاملی را برای طرفداران به ارمغان آوردند، و ما افتخار می­‌کنیم که این سریال جزئی از ویترین شبکه نتفلیکس خواهد بود.

در ادامه چنین آمده است:

در بررسی برنامه‌­هایمان با مارول ، تصمیم گرفتیم تا فصل سوم، آخرین فصل سریال جسکا جونز باشد. ما از ستارگانی مانند ملیسا روزنبرگ، کریستن ریتن و تمام بازیگران و اعضای سازنده، برای این سه فصل فوق­ العاده که باعث شد جوایزی مانند Peabody را دریافت کنیم، تشکر می­کنیم.

رئیس بخش تلویزیون مارول نیز با انتشار بیانیه‌­ای عنوان کرد که این شرکت از داستان­هایی که توسط Daredevil، Jessica Jones، Luke Cage، Iron Fist و Punisher گفته شده، هیجان‌زده است.

نکته جالب در مورد این بیانیه این قسمت از آن است که به طور کلی نتفلیکس را باعث و بانی لغو شدن سریال­ها دانسته و داستان این شخصیت­ها را نیمه­ تمام گذاشته است.

البته که دیزنی مالک مارول است و می‌­توان این را حدس زد که آینده این شخصیت­‌ها در سرویس استریم دیزنی یعنی دیزنی پلاس مشخص خواهد شد. با این حال تکلیف این سریال­‌ها نامشخص است و انتقال آن­ها به شبکه‌ه­ای دیگر تنها یک اتفاق احتمالی است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.