Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Path of Exile برای PS4 در ماه مارس عرضه خواهد شد

0

بازی Path of Exile نهایتا در ماه مارس (اسفند 97) برای PS4 عرضه خواهد شد. پس از انتشار آخرین بسته­ الحاقی بازی به­‌نام Betrayal که آذر ماه منتشر شده بود، به­‌طور ناگهانی عرضه­ بازی به تعویق افتاد. با گیم­‌نیوز در ادامه این خبر همراه باشید.

در طی صحبت اخیر با مدیریت تیم سازنده­ بازی، یعنی کریس ویلسون، ایشان درباره­ نسخه­ PS4 و دلیل تاخیر آن توسط استودیو سازنده­ی بازی یعنی Grinding Gear Games صحبت کرد.

تاخیر نسخه PS4 بازی به سبب اختصاص دادن زمان بیشتری به بازی توسط تیم سازنده بود.

با توجه به سخنان ویلسون، بازی در مراحل انتهایی ساخت خود را پشت سر می­‌گذاشت تا این که آن­ها احساس کردند که می­‌شود بازی را ارتقا داد. با توجه به این که نسخه PS4 بازی  Path of Exile پروسه­ ساخت طولانی­‌تری را طی کرده بود، با این حال باید حداقل یک ماه دیگر برای آن صبر کرد. نسخه­ ذکر شده شامل تمام بسته­‌های الحاقی بازی از جمله Synthesis خواهد بود.

ویلسون در ادامه چنین گفت:

به­‌نظر می­‌رسد که چرخه­ی پلتفرم‌­های بازی در حال تکمیل است. برنامه­ ما برای عرضه برای کنسول­‌ها به تعویق افتاد، به این دلیل که منابع ما در آن زمان محدود بود. اما بالاخره توانستیم بازی را به­‌سرانجام برسانیم و از این امر خوشنودیم. بازی در آن زمان نیز قابل‌­عرضه بود، اما ما خواهان این بودیم که بازی در نگاه اول خوب به­‌نظر برسد، با توجه به­‌این که بخش­‌هایی از بازی وجود داشت که ما از آن­ها رضایت نداشتیم. ما می‌­خواستیم که آن را بهبود ببخشیم.

علاوه‌­بر اطلاعات گفته شده، درباره جدیدترین آپدیت Path of Exile یعنی Sunthesis نیز صحبت شد. این آپدیت که یک لیگ کاملا جدیدی را به بازی اضافه می­‌کند، سیستم جادو و مهارت بازی را نیز به حالت تعادل درخواهد آورد. به­‌نظر می‌­رسد با تجربه­ این آپدیت شاهد یک ماجراجویی جدید خواهید بود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.