Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پیشتازی نینتندو در آمریکا؛ برتری فروش سوییچ در ژانویه ۲۰۱۹ نسبت به رقبا

0

کنسول نینتندو در آمریکا می‌تازد. فروش سوییچ در ژانویه ۲۰۱۹ میلادی بیش از سایر رقبا بوده است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

گروه NPD اعلام کرده است که کنسول نینتندو سوییچ بهترین فروش را در بین کنسول‌های بازی در ماه ژانویه ۲۰۱۹ به خود اختصاص داده است.

این کنسول هیبریدی کاری کرده است تا دو کنسول دیگر، یعنی پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان، از دور خارج شوند، این در حالی است که هنوز دو بازی بزرگ امسال، یعنی Kingdom Hearts 3 و Resident Evil 2، برای سوییچ عرضه نشده‌اند.

اخیرا نینتندو اعلام کرد که کنسول سوییچ از زمان عرضه در ماه مارس ۲۰۱۷ تاکنون بیش از ۳۲ میلیون دستگاه را به صورت جهانی به فروش رسانده است.

در همین راستا، مت پیسکاتلا، یکی از آنالیزورهای NPD اعلام کرد:

کنسول نینتندو سوییچ، هم از لحاظ مالی و هم براساس تعداد نسخه‌های فروخته شده، پرفروش‌ترین پلتفرم سخت‌افزاری در ژانویه سال ۲۰۱۹ بوده است. کنسول سوییچ تنها پلتفرمی بوده است که نسبت به سال پیش افزایش فروش از خود نشان داده است.

با این وجود پیسکاتلا باور دارد که هزینه‌های سخت‌افزار در سال گذشته به طور کل به ۱۹۹ میلیون دلار کاهش یافته است.

همانطور که دیروز در گزارش‌ها آمده است، بازی Kingdom Hearts 3 پرفروش‌ترین بازی ماه ژانویه ۲۰۱۹ بوده است و بازسازی Resident Evil 2 با فاصله‌ی کمی در تعقیب آن است.

منبع Videogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.