Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتشار محتوای جدید برای Red Dead Online ابتدا روی پلتفرم PS4

0

شرکت راک‌استار برای بازیکنان PS4 محتوای جدید برای Red Dead Online را زودتر تدارک خواهد دید. با گیم‌نیوز همراه باشید.

راک استار در هفته‌ی آینده آپدیت بزرگی برای بازی Read Dead Redemption 2 عرضه می‌کند. توسعه‌دهندگان این بازی حالت‌ها، لباس‌ها، اسلحه‌ها و سایر ویژگی‌های جدید دیگری به بخش آنلاین بازی، یعنی همان Red Dead Online اضافه می‌کنند و در کنار آن برای نسخه‌ی PS4 بازی محتویات اختصاصی زمانی خاصی در نظر دارند.

در ابتدا، بازیکنان PS4 نسبت به اکس باکس وان دسترسی سریعتری به حالت Open Target Race‌ خواهند داشت. این حالت خاصی از بخش جدیدی است که در آپدیت بعدی ارائه می‌شود، که در آن بازیکنان می‌توانند در حالی که سوار اسب هستند، در محیطی باز به سمت اهداف خود شلیک کنند.

در کنار این، بازیکنان Read Dead بر روی PS4 می‌توانند دسترسی سریع‌تری به برخی از محتویات خاص داشته باشند. در بین آن‌ها می‌توان به چاقوی Jawbone اشاره کرد که راک استار آن را «سلاح سردی خاص با دسته‌ای تراشیده شده از استخوان فک حیوانی وحشی» توصیف کرده است. بازیکنان این عنوان بر روی PS4 همچنین می‌توانند اولین افرادی باشد که به «گستره‌ای از لباس‌های جدید» و سه emote جدید دسترسی داشته باشند.

آپدیت بازی Red Dead Online برای هر دو کنسول PS4 و اکس باکس وان در ۲۶ فوریه عرضه می‌شود. راک‌‌استار هنوز اعلام نکرده است که Open Target Race‌، چاقوی Jawbone و سایر محتویات جدید دقیقا در چه زمانی برای اکس باکس وان عرضه می‌شود، اما براساس محتویات اختصاصی زمانی PS4 که در گذشته شاهدش بودیم می‌توان گفت که این محتویات تا ۳۰ روز برای کنسول سونی اختصاصی باقی می‌مانند، پس با این اوصاف احتمالا در این مورد هم اینگونه خواهد بود.

در کنار محتوای جدید برای Red Dead Online که به‌صورت زمانی در انحصار PS4 است، در آپدیت هفته‌ی آینده قرار است رویداد جدید Free Roam به نام Fool’s Gold نیز معرفی شود، که در آن بازیکنان لباس جالب زراندودی می‌پوشند. همچنین چالش رقابتی جدیدی در ماهیگیری، سه حالت آزمایشی جدید – به نام‌های Up in Smoke، Spoils of War، و Plunder -، و چندین و چند اسلحه‌ی جدید معرفی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر می‌توانید اخبار را از وبسایت راک‌استار دنبال کنید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.