Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازنشستگی رئیس نینتندو آمریکا پس از ۱۵ سال فعالیت در این شرکت

0

چندی پیش بازنشستگی رئیس نینتندو آمریکا در صدر اخبار گرفت. رجی فیلز-اِمِی پس از ۱۵ سال نینتندو را ترک می‌کند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

رجی فیلز-امی، رئیس کاریزماتیک و دوست‌داشتنی شعبه آمریکای نینتندو پس از ۱۵ سال فعالیت در این شرکت بازنشسته خواهد شد. رجی و نینتندو این خبر را در قالب یک پیام ویدئویی احساسی در توییتر اعلام کردند. علاوه بر اعلام خبر بازنشستگی رئیس نینتندو آمریکا در این ویدیو، رئیس آینده این بخش نیز مشخص شد: داگ باوزر، که در سال ۲۰۱۵ الکترونیک آرتز را به مقصد نینتندو ترک کرده بود.

آخرین روز کاری رجی فیلز-امی در نینتندو ۱۵ آوریل خواهد بود. وی در رابطه با بازنشستگی خود در نشست خبری اذعان داشت:

نینتندو برای همیشه بخشی از قلب من خواهد بود. بخشی که با قدرشناسی پر شده، نسبت به افراد بسیار بااستعدادی که با آنها کار کرده‌ام، نسبت به فرصتی که برای تبلیغ این برند فوق العاده داشته‌ام، و مهم‌تر از همه، نسبت به حضور در مثبت‌ترین و شکیبا‌ترین جامعه گیمر‌های دنیا.

وی در ادامه می‌گوید:

قصدم برای جدایی در سلامت و خوشی به‌معنای «پایان راه» برای من نیست، بلکه در عوض «ترفیعی» است برای گذراندن زمان بیشتر با همسرم، خانواده‌ام و دوستانم.


فیلز-امی یکی از کلیدی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مهره‌های نینتندو بود. او در سال ۲۰۰۳ به‌عنوان نایب رئیس فروش و بازاریابی به استخدام نینتندو آمریکا در آمد و در مه مه سال ۲۰۰۶ به مقام ریاست این شاخه از نینتندو رسید. در طول سا‌ل‌های حضور در این شرکت، فیلز-امی همواره میان هواداران محبوبیت داشته و ویدیو‌های جذاب و بامزه وی و نحوه تعامل با رسانه‌ها و فعالین حاضر در صنعت گیم توسط وی همواره زبان‌نزد بود.

بازنشستگی رئیس نینتندو آمریکا علاوه بر موج ناراحتی هواداران نینتندو و دوست‌داران وی، واکنش‌های زیادی از جانب دیگر مدیران تأثیرگذار شرکت‌های رقیب، از جمله فیل اسپنسر از مایکروسافت و شاون لیدن از سونی را به همراه داشت که برای رجی در ادامه راه آرزوی موفقیت کردند. شونتارو فوروکاوا، رئیس نینتندو، رجی را «رهبری استثنایی» توصیف کرده و اذعان داشته که تیم نینتندو دلتنگ او خواهد شد. به علاوه آقای فوروکاوا از جانشینی داگ باوزر به‌عنوان فردی توانا ابراز خوشحالی کرده است.

خداحافظ رجی!
منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.