Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شایعه: معرفی کنسول های جدید مایکروسافت در E3 2019 و عرضه در سال ۲۰۲۰

0

شایعات جدید از احتمال معرفی کنسول های جدید مایکروسافت در E3 2019 و عرضه آنها در سال ۲۰۲۰ می‌گویند. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

سال گذشته اطلاعاتی مبنی بر مشخصات کنسول‌های نسل آینده ایکس‌باکس درز کرد که خبر از معرفی دو کنسول با ویژگی‌های متمایز می‌داد. وب‌سایت JeuxVideo به‌عنوان یکی از مراجع معتبر در فرانسه این شایعات را بسیار نزدیک به واقعیت دانست. حال شایعه جدید سربرآورده که می‌گوید کنسول های جدید مایکروسافت در E3 2019 معرفی و در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهند شد. بدین ترتیب با غیبت سونی و حضور احتمالاً طوفانی مایکروسافت، سال هیجان‌انگیزی را پیش خواهیم داشت!

کنسول‌های نسل بعدی ایکس‌باکس فعلاً با اسامی رمز «لاکهارت» و «آناکوندا» شناخته می‌شوند. طبق اطلاعات لو رفته، لاکهارت نسخه ضعیف‌تر بوده که در واقع به دلیل عدم وجود شکاف دیسک، بک دستگاه استریمینگ و دانلود بازی است. آناکوندا از آن سو از مشخصات قدرتمندی بهره می‌برد. هر دوی این کنسول‌ها طبق این گزارش مجهز به درایو SSD خواهند بود تا سرعت لودینک بازی‌ها را بشدت بالا ببرند. مشخصات دقیق منتشر شده بدین ترتیب‌اند:

Xbox Lockhart

CPU: Custom 8 Cores – 16 zen threads 2
GPU: Custom NAVI 4+ Teraflops
RAM: 12GB of GDDR6 memory
Storage: 1TB NVMe 1 + GB / s SSD hard drive

Xbox Anaconda

CPU: Custom 8 Cores – 16 zen threads 2
GPU: Custom NAVI 12+ Teraflops
RAM: 16GB of GDDR6 memory
Storage: 1TB NVMe 1 + GB / s SSD hard drive

به نظر می‌رسد لاکهارت از وضوح ۱۰۸۰p پشتیبانی می‌کند اما آناکوندا به دلیل بهره‌مندی از واحد گرافیکی بسیار قوی‌تر، به راحتی وضوح 4K را اجرا خواهد کرد. مشخصات بیش از حد ضعیف لاکهارت اندکی مشکوک است اما به هر حال تا رونمایی رسمی راه زیادی مانده و شاید در نهایت این موارد تغییر کند. طبق گزارش‌ها، قیمت آناکوندا مشابه ایکس‌باکس وان ایکس بوده و ۵۰۰ دلار ارزش خواهد داشت.

منابع JeuxVideo به این وب‌سایت گفته‌اند که عنوان Halo Infinite قرار است بازی لانچ اسن کنسول‌ها در پایان سال ۲۰۲۰ باشد. با این حال کنسول‌های سری وان نیز از این بازی پشتیبانی خواهند کرد.

علاوه بر برنامه‌های بلندپروازانه مایکروسافت برای نسل آینده، بسیار مشتاقیم تا اقدامات سونی برای باقیماندن در صدر بازار و کنار زدن مایکروسافت را هم ببینیم.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.