Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آخرین رویداد دابل اکس‌پی فصل هفتم فورتنایت آغاز شد

0

تنها چند روز تا آغاز فصل هشتم مانده و تا آن زمان بازیکنان می‌توانند از آخرین رویداد دابل اکس‌پی فصل هفتم فورتنایت لذت ببرند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

اگر می‌خواهید که چالش‌های فصل هفتم را تمام کنید، بهتر است کمی عجله به خرج دهید. اپیک گیمز برای کمک به بازیکنان در این راه، بار دیگر رویداد دابل اکس‌پی فصل هفتم فورتنایت را به راه انداخته است. این رویداد که تا فردا ادامه خواهد داشت، هر اکس‌پی را برایتان دوبرابر حساب خواهد کرد.

آخرین رویداد دابل اکس‌پی فصل هفتم فورتنایت به شما کمک می‌کند که با سرعت بسیار بیشتری سطح بتل پس خود را بالا ببرید. فرصت برای آزاد کردن بتل پس فصل هفتم تا ۲۸ فوریه (۹ اسفند) است پس سعی کنید از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید.

این دومین بار است که اپیک رویداد دابل اکس‌پی در فصل هفتم برگزار می‌کند. اولین رویداد در فاصله میان ۱۵ تا ۱۷ فوریه برقرار بود. هر دوی این‌ها بخشی از رویداد ادامه‌دار Share the Love هستند که به مناسبت ولنتاین آغاز شده است. این رویداد همچنین میزبان چالش‌های اورتایم جدیدی نیز هست که علاوه بر اعطا کردن آیتم‌های ظاهری، بتل پس رایگان فصل هشتم را نیز به همراه دارد. آموزش کسب بتل پس رایگان فصل هشتم فورتنایت را می‌توانید در اینجا بخوانید. هر کدام از بتل پس‌ها معمولاً ۹۵۰ V-Buck ارزش دارند (تقریباً ۱۰ دلار)؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید که پول خرج کنید این فرصت را از دست ندهید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.