Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بمباران امتیازات مثبت به Metro Exodus در استیم توسط کاربران!

0

به تازگی موجی از امتیازات مثبت به Metro Exodus در استیم راه افتاده است! با ادامه خبر همراه گیم‌نیوز باشید.

از آن زمانی که ناشر بازی یعنی Deep Silver، توسط قراردادی با ‌Epic Games، بازی را از استیم برداشته و در فروشگاه  Epic Games قرار داد، خشم کاربران استیم برانگیخت و آن‌‌ها این اقدام Deep Silver را غیرحرفه‌ای دانستند.

با این وجود اما هم‌اکنون Metro Exodus برای کابرانی که این بازی را از استیم پیش‌خرید کردند، در دسترس است. ولی بقیه‌ی کاربران تنها می‌توانند در صفحه‌ی بازی در استیم بروند و نظر خود را درباره آن اعمال کنند.

پس از اتفاقات که برای این بازی رخ داد، همگی انتظار سیل عظیمی از نقدهای منفی از بازی توسط کاربران استیم را داشتند. با این حال مورد بسیار عجیبی پیش آمد. در حال حاضر در فروشگاهی که بازی در آن غیر‌قابل خرید است، دارای نقد «بسیار مثبت» هستیم. به‌تازگی بمباران امتیازات مثبت به Metro Exodus در استیم توسط کاربران جاری شد که شاید تا حدودی باعث شرمندگی Deep Silver بشود.

بازی Metro Exodus که توسط استودیوی 4A ساخته شده است، شاهد نقدهای خوبی بود و توانست متای ۸۴ را روی PC دریافت کند. این بازی در تاریخ ۱۵ فوریه برای سه پلتفرم PS4, Xbox One  و PC عرضه شد.

منبع EuroGamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.