Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نامزدی ۶ بازی ایرانی در جشنواره IMGA Global برای کسب عنوان بهترین بازی

0

در میان نامزد‌های بهترین بازی نام ۶ بازی ایرانی در جشنواره IMGA Global به چشم می‌خورد. با گیم‌نیوز در ادامه این خبر همراه باشید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، براساس اعلام سایت رسمی جشنواره بین‌المللی بازی‌های موبایلی اسامی نامزدهای این دوره از جشنواره به صورت عمومی منتشر شده‌اند و رای‌گیری برای بهترین بازی مردمی تا 17 روز آینده ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان به 6 بازی ایرانی در جشنواره IMGA Global که کاندیدای بهترین بازی پانزدهمین دوره برگزاری آن شده‌اند می‌توانند به صفحات این بازی‌ها مراجعه کرده و به این عناوین رای بدهند. بازی‌های بال‌های تاریکی 2، هارمونی: نت‌های موسیقی، او، مگنیس، پاپالند و فیلیپینگ فلیپ از بازی‌های موبایلی ایرانی هستند که در میان نامزدهای جشنواره حضور دارند.

برای انتخاب بهترین بازی مردمی این جشنواره می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

گفتنی است پیش از این 6 بازی‌ ایرانی مورد بحث موفق شده بودند در جشنواره بین‌المللی بازی‌های موبایلی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا خوش بدرخشند و با کسب 8 جایزه در عمل مهم‌ترین جوایز جشنواره را تصاحب کنند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.