Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شایعه: اساسینز کرید بعدی در سال ۲۰۲۰ عرضه شده و در روم باستان جریان خواهد داشت

0

به تازگی شایعه جالب توجهی در رابطه با اساسینز کرید بعدی منتشر شده که خبر از عرضه آن در سال ۲۰۲۰ با موضوع وقایع روم باستان می‌دهد.

یوبی‌سافت سال گذشته میلادی اعلام کرد که هیچ نسخه جدیدی از مجموعه AC در سال ۲۰۱۹ عرضه نمی‌شود. حال یکی از کاربران وب‌سایت 4chan شایعه جالبی را درباره اساسینز کرید بعدی مطرح کرده که در صورت واقعیت می‌تواند طرفداران قاتلین خونسرد را بشدت ذوق‌زده کند.

به گفته این کاربر، اساسینز کرید بعدی با عنوان «Legion» (سپاه) در سال ۲۰۲۰ منتشر شده و داستان آن در روم باستان جریان خواهد داشت. این شایعه می‌گوید که نسخه بعدی اساسینز کرید بازیکنان را به دوره حکومت مارکوس آئورلیوس، امپراتور بزرگ روم همزمان با کشمکش‌های وی با پسرش کومودوس و سال پنچ پادشاه می‌برد.

طبق این شایعه، بار دیگر شاهد حضور دو کاراکتر اصلی زن و مرد خواهیم بود که لوسیا و کاسیوس نام دارند. این دو از نوادگان شخصیت‌های اصلی نسخه اودیسه بوده و هنوز مشخص نیست که مکانیزم انتخاب آنها همچون نسخه‌های اودیسه و سیندیکیت است یا خیر. با این حال احتمالاً المان‌های نقش‌آفرینی فراوان و داستان‌های مجزا برای هر کدام از کاراکترها در بازی موجود خواهد بود.

این نسخه از مجموعه توسط شعبه صوفیه یوبی‌سافت در دست ساخت بوده و حسن ختامی برای سه گانه «باستانی» اساسینز کرید خواهد بود. داستان اصلی این بازی حول محور فرقه قاتلین، ارتباط آنها با «تمدن اولین» و سیاست‌های جاری در روم باستان بوده و فلش‌بک‌هایی به دیگر برهه‌های تاریخ روم نیز بخش‌های فرعی داستان را تشکیل خواهند داد.

براساس این شایعه، یوبی‌سافت می‌خواهد ترکیبی از عناصر ریشه‌ای این مجموعه را با المان‌های جدید آن نظیر آنچه در اوریجینز و اودیسه دیدیم در Legion به ارمغان بیاورد تا تمامی طیف‌های طرفدار اساسینز کرید را راضی نگه دارد. نقشه بازی شامل سرزمین فعلی ایتالیا به‌علاوه مناطقی از گل و ژرمانیا خواهد بود. سیستم «مزدور» و «فرقه» در Legion نیز بازنگری می‌شود. بسیاری از طرفداران امیدوارند که سیستم مزدور به نوعی به مبارزات گلادیاتورها تعمیم یابد.

تصویر لو رفته

هیچ‌کدام از مواردی که بالاتر ذکر شد به‌صورت رسمی تأیید نشده‌اند و فقط در حد شایعه هستند. بنابراین باید برای اظهار نظر یا رونمایی رسمی از جانب یوبی‌سافت صبر کرد.

منبع The Codex

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.