Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جوایز Apex Legends برای مشترکین توییچ پرایم را رایگان کسب کنید! [به‌روزرسانی: باگ برطرف شد]

0

چندی پیش بود که ری‌سپاون در همکاری با شبکه توییچ تعدادی جوایز Apex Legends برای مشترکین توییچ پرایم تدارک دید. حال مشخص شده می‌توان این آیتم‌ها را رایگان دریافت کرد!

Apex Legends از جمله بازی‌های است که بیننده‌های بسیاری در شبکه توییچ دارد و حتی توانسته به رقیبی جدی برای فورتنایت در این زمینه بدل شود. چندی پیش بود که ری‌سپاون در همکاری با این شبکه اعلام کرد که آیتم‌هایی ویژه‌ای در Apex Legends برای مشترکین توییچ پرایم تدارک دیده است. بازیکنان زیرک اما راهی یافته‌اند که این جوایز را با اندکی دست‌کاری به رایگان کسب کنند.

جوایز ویژه Apex Legends برای مشترکین توییچ پرایم شامل ۵ «ایپکس پک» و اسکین زیبایی برای شخصیت Pathfinder می‌شود. بازیکنان دریافته‌اند که با دست‌کاری تنطیمات لانچ بازی در برنامه Origin و اضافه کردن دستور «+twitch_prime_linked 1»، این اسکین به همراه پک‌ها به رایگان در اختیارشان قرار می‌گیرد؛ بدون نیاز به هیچ‌گونه اشتراک در سرویس توییچ پرایم!

این راه برای دور زدن Origin اولین بار توسط یکی از کاربران توییتر به نام Adam_THR کشف شده است. در صورتی که حساب توییچ پرایم خود را با اوریجین لینک نکرده‌اند می‌توانند از این ترفند استفاده کنند. هنوز مشخص نیست که EA برای رفع این حفره اقدامی خواهد کرد یا خیر اما توجه داشته باشید که ممکن است از این طریق امنیت حساب خودتان را به خطر بیندازید.

آیا موفق به دریافت رایگان جوایز Apex Legends برای مشترکین توییچ پرایم شده‌اید؟ با ما در میان بگذارید.

به‌روزرسانی:

ری‌سپاون چندی پیش با انتشار یک آپدیت امکان دریافت جوایز سرویس توییچ پرایم با استفاده از باگ اوریجین را از بین برد. این آپدیت علاوه بر رفع حفره، اسکین Omega Point مخصوص کاراکتر Pathfinder را از حساب افرادی که از طریق غیرقانونی آن را به‌دست آورده بودند حذف می‌کند. هنوز مشخص نیست که ایپکس پک‌ها نیز حذف می‌شوند یا خیر.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.