Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار The Outer Worlds به طور اتفاقی توسط استیم لو رفته است

0

به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار The Outer Worlds توسط استیم لو رفته است؛ گرچه این اطلاعات از دسترس خارج شده اما با این حال از دید طرفداران پنهان نمانده است.

بنابر اطلاعات به دست آمده از صفحه‌ی استیم بازی The Outer Worlds، به نظر می‌رسد که در تاریخ سه‌شنبه 15 مرداد ماه 1398 (6 آگوست 2019 میلادی) شاهد انتشار این بازی خواهیم بود. علاوه بر لو رفتن تاریخ انتشار، جزئیاتی از زبان‌های پشتیبانی شده و دیگر بخش‌های بازی در دسترس قرار گرفته بود که پس از مدتی شرکت ولو نسبت به حذف اطلاعات منتشر شده اقدام کرد.

در جریان مراسم TGA 2018 بود که استودیوی ابسیدین از بازی جدید خود با عنوان The Outer Worlds رونمایی کرد. The Outer Worlds یک بازی در سبک نقش آفرینی خواهد بود که قصد دارد ضمن وفادار ماندن به ریشه‌های این سبک، تجربه‌ای لذت بخش را برای علاقه‌مندان به ارمغان آورد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از The Outer Worlds، به نظر می‌رسد که زمان تقریبا بسیاری به تکمیل فرآیند توسعه‌ این پروژه باقی مانده است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که سه‌شنبه 15 مرداد ماه 1398 یک تاریخ قابل قبول برای انتشار The Outer Worlds خواهد بود.

به هر حال باید تا زمان انتشار بیانیه‌ای رسمی از سوی استودیوی ابسیدین، تاریخ انتشار لو رفته توسط استیم را تنها به عنوان یک بازه زمانی احتمالی در نظر گرفت. در صورت انتشار جزئیات بیشتر آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بازی The Outer Worlds توسط استودیوی ابسیدین در دست توسعه است و در سال 2019 توسط پرایوت دیویژن (Private Division) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

شاید بتوان گفت که The Outer Worlds آخرین پروژه‌ی ابسیدین به عنوان یک استودیوی مستقل خواهد بود و پس از آن انتظار می‌رود که شاهد تمرکز این استودیو برروی ساخت بازی‌های انحصاری برای پلتفرم‌های مورد نظر شرکت مایکروسافت باشیم.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.