Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ساخت بازی مردگان متحرک رسما متوقف شد

0

پشتیبانی از، بازی مردگان متحرک که به‌تازگی برای PC عرضه شده بود، رسما متوقف شد. سازندگان علت آن را توضیح داده‌اند. با ادامه این خبر همراه ‌‌گیم‌نیوز باشید.

بازی مردگان متحرک یا Overkill’s The Walking Dead محصول استودیو اورکیل سافتور (Overkill Software)  که چندی پیش برای PC عرضه شد، ناشر خود یعنی استرابریز (Strabreeze) را ناامید کرده است.

از همین رو مالک IP مردگان متحرک یعنی اسکای‌باند(Skybound) در بیانیه‌ای اعلام کرد که همکاری خود را با شرکت استرابریز قطع خواهند کرد و دیگر پشتیبانی خود را از بازی مردگان متحرک ادامه نخواهند داد. در ادامه آن‌ها با بیان این که سازندگان بازی از سال ۲۰۱۴ در حال خلق دنیایی از مردگان متحرک بودند تا یک اثر کو-آپ اکشن شوتر اول شخص پدید بیاورند. در ادامه همچنان اعلام کردند که آن‌‌ها بهترین خودشان را برای کار با استرابریز اعمال کردند و مشکلات فراوانی از بازی را نیز برطرف کردند، اما این بازی با استانداردهای آن‌ها فاصله داشت و انتظارات‌شان را برآورده نکرد. این شرکت در ادامه بیانیه‌ی خود با نهایت تاسف از طرفداران خود عذرخواهی کرده و متذکر شدند که تمام تلاششان بر روی کیفیت محتوا خواهد بود تا بتوانند یک بازی جذاب در آینده برای این IP تهیه کنند.

به‌نظر می‌رسد که تا چند روز دیگر بازی مردگان متحرک به‌دلیل مشکلات دارنده‌ی لایسنس(اسکای‌باند) برای خرید از استیم در دسترس نباشد. با توجه به مشکلات گفته شده باید انتظار این را داشت تا بازی برای خریدکنندگان جدید در استیم مسدود بشود. استرابریز و اسکای‌باند نیز در همین راستا گفت‌و‌گو‌هایی داشته‌اند اما استرابریز در صدد حل این مشکلات است تا بتواند فصل دوم بازی را برساند. مدیرعامل استرابریز در جریان اخبار پیرامون بازی همانند اسکای‌باند از طرفداران عذرخواهی کرد و اعلام کرد تیم سازنده که در حال حل کردن مشکلات است و اخبار رسمی را از کانال رسمی مرگان متحرک اعلام خواهند کرد.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.