Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سه‌گانه‌ی Phoenix Wright: Ace Attorney در فروردین ماه عرضه می‌شود

0

کپکام تایید کرد که سه‌گانه‌ی Phoenix Wright: Ace Attorney در ۲۰ فروردین سال آینده برای نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. با ادامه این خبر همراه گیم‌نیوز باشید.

برای کسانی که با این سری ناآشنا هستند، Phoenix Wright در سال 2001 برای کنسول Game Boy Advance عرضه شد و با انتشارش در سال 2005 برای DS در غرب شهرت یافت. بازی ترکیب داستان‌گویی ویژوال ناول و بررسی صحنه‌های جرم و حل کردن معماهای مربوط به آن است.

تا به امروز شش بازی از این مجموعه به انتشار رسیده‌اند که تمرکز نسخه‌های فرعی بازی بر روی شخصیت‌های آن بوده است. همچنین یک کراس اور با بازی Professor Layton نیزداشته است.

این سه قسمت از این مجموعه که با نام‌های Ace Attorney، Justice For All و Trials and Tribulations شناخته شده است، به طور کلی ۱۴ قسمت دارد. البته در نسخه‌ی گفته شده رابط کاربری و رزولوشن صفحه بهبود یافته است.

در حال حاضر بازی برای پیش‌خرید در استیم، Switch eShop، PlayStation Store و Xbox Store در دسترس است و قیمت آن نیز 22.99 گذاشته شده است.

منبع EuroGamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.