Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ رونمایی از Star Wars Jedi: Fallen Order بالاخره مشخص شد

0

استودیوی ری‌سپاون (که این روزها بیشتر با عنوان بتل رویال خود یعنی Apex Legends شناخته می‌شود) اعلام کرد که در ماه آوریل همگان را به تماشای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در جریان Star Wars Celebration Chicago میهمان خواهد کرد.

این بازی قرار است در جریان جشن استاروارز در تاریخ 24 فروردین (13 آوریل) به طور کامل رونمایی شود.

الکترونیک آرتز معمولا برای رونمایی از عناوین استاروارزی خود این رویداد را انتخاب می‌کند، بنابراین این خبر چندان هم غافل‌گیرکننده نیست. با این وجود، از این‌که می‌دانیم بالاخره چیزی از این بازی خواهیم دید و با آن‌چه ری‌سپاون در دنیای جنگ ستارگان تدارک دیده است روبرو خواهیم شد، خوشحالیم.

همچنین «مت لنتر» صداپیشه‌ی «آناکین اسکای‌واکر» در بتل‌فرانت 3 در این رویداد درباره‌ی این بازی صحبت خواهد کرد.

بر اساس این توئیت مشخص می‌شود که این رونمایی از بازی در یک پنل با جزئیات صورت خواهد گرفت. این بازی قرار است در سال 2019 به بازار عرضه شود.

شایعات حاکی از این هستند که این بازی در ماه نوامبر به بازار عرضه خواهد شد. همچنین احتمال می‌رود که داستان آن پنج سال بعد از اتفاقات Revenge of the Sith را روایت کند. ری‌سپاون قبلا اعلام کرده بود که داستان این بازی بین اپیزودهای 3 و 4 اتفاق می‌افتد.

همچنین با توجه به ویدئویی که همراه با این خبر منتشر شده، می‌دانیم که ستاره‌ای که «از Order 66 جان سالم به در برده» در بازی حضور خواهد داشت و بازی‌کنندگان «کهکشانی متعلق به زمنی پس از سقوط جدای» را زیر پا خواهند گذاشت.

جشن استاروارز شیکاگو، از 11 تا 15 آوریل در شیکاگو برگزار خواهد شد. منتظر اخبار و اطلاعات بیشتر از این بازی باشید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.