Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بعد از کسب موفقیت‌های فراوان؛ فیلم آکوامن ۲ نیز ساخته خواهد شد

0

پس از فروش بسیار خوب نسخه اول، شرکت دی‌سی اعلام کرد که فیلم آکوامن 2 را نیز خواهد ساخت. با گیم‌نیوز در ادامه این مطلب همراه باشید.

آکوامن همین حالا پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شرکت دی‌سی است و سود بسیار زیادی عاید سازندگان خود کرده است. این فیلم که ماه دسامبر سال گذشته میلادی اکران شد، تاکنون ۱.۱۳ میلیارد دلار فروخته تا ساخت دنباله‌های خود را تضمین کند. اتفاقی که دی‌سی چندی پیش آن را تأیید و حتی تاریخ اکران فیلم آکوامن 2 را هم مشخص کرد.

طبق گزارش Variety، اکران آکوامن 2 در ۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد (مشابه قسمت اول که در ۲۰ دسامبر به روی پرده رفت). دیوید لزلی جانسون-مک‌گلدریک برای نگارش فیلم‌نامه برمی‌گردد و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جیمز وان خواهد بود که کارگردانی قسمت اول را عهده‌دار بود. با اینکه هنوز حرفی از تیم بازیگری به میان نیامده، اما می‌توان از حضور جیسون موموآ دوست‌داشتنی برای ایفای نقش وارث آتلانتیس مطمئن بود.

پس از شکست تجاری «لیگ عدالت» در سال ۲۰۱۷، آکوامن تنها فیلم دی‌سی طی یک سال اخیر بوده و حال طرفداران باید برای قسمت جدید آن تا چهار سال دیگر صبر کنند. اما جای نگرانی نیست چرا که دی‌سی تا آن زمان چندین فیلم بزرگ تدارک دیده تا انتظارات را برآورده کند. ماه آوریل میزبان فیلم «شزم!» خواهد بود و پیش‌درآمد داستان کاراکتر جوکر با هنرنمایی خواکین فینیکس نیز در ماه نوامبر اکران می‌شود. اسپین‌آف فیلم جوخه انتحار با نام «پرندگان شکاری» و قسمت بعدی فیلم زن شگفت‌انگیز هم به ترتیب در فوریه و جوئیه ۲۰۲۰ به روی پرده خواهند رفت. به این موارد فیلم اختصاصی بتمن و ریبوت جوخه انتحار به نویسندگی جیمز گان را هم اضافه کنید که هر دو در سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسند.

چندی پیش دی‌سی اعلام کرد که یک نسخه فرعی از فیلم آکوامن را نیز به تهیه‌کنندگی جیمز وان در برنامه دارد. این فیلم که «گودال» نام گرفته، در ژانر وحشت قرار داشته و داستان موجوداتی به همین نام را که در فیلم آکوامن به وی و میرا حمله‌ور شدند روایت خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی از بازیگران، کارگردان و تاریخ اکران این فیلم در دست نیست.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.