Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویل اسمیت، بازیگر نقش ددشات در Suicide Squad 2 حضور نخواهد داشت

0

به نظر می‌رسد که قسمت دوم فیلم سینمایی Suicide Squad یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های خود را از دست داده است. منبعی آگاه در گفت و گویی با وب‌سایت Variety از عدم حضور ویل اسمیت در Suicide Squad 2 خبر داد. دلیل این امر تداخل زمانی پروژه‌ی Suicide Squad 2 با برنامه‌های ویل اسمیت عنوان شده است.

ویل اسمیت و شرکت برادران وارنر بدون هیچ مشکلی و به صورت کاملا دوستانه به همکاری خود پایان داده‌اند. همچنین باید گفت که اسمیت هیچ‌گاه به طور رسمی بیانیه‌ای مبنی بر بازی در Suicide Squad 2 منتشر نکرده بود. بنابر این گزارش، تهیه‌کنندگان خواهان بازگشت مارگوت رابی و ویل اسمیت به این مجموعه بوده‌اند. لازم به ذکر است که هنوز لیست رسمی از بازیگران Suicide Squad 2 منتشر نشده است.

اگرچه Suicide Squad در جلب نظر منتقدان باز ماند اما این فیلم سینمایی موفق شد تا فروش 746 میلیون دلاری را به ثبت برساند و جایزه اسکار بهترین گریم را به خانه ببرد. همین امر سبب شد تا سازندگان پروژه‌های ساخت قسمت دوم را کلید بزنند. حال باید منتظر ماند و دید که کناره‌گیری ویل اسمیت تا چه اندازه در جلب نظر مخاطبان تاثیرگذار خواهد بود.

جیمز گان وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی Suicide Squad 2 را برعهده دارد. پیش از این جیمز گان به واسطه‌ی کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy شناخته می‌شد که پس از حواشی پیش آمده در خصوص توییت‌های جنجالی از دیزنی اخراج شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.