Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برای تاج و تخت؛ پوسترهای جدید شخصیت‌های فصل هشتم Game of Thrones

0

به‌تازگی پوسترهای جدید Game of Thrones توسط HBO منتشر شدند. قطار هایپ همچنان با سرعت در حال حرکت است. با ادامه این خبر همراه گیم‌نیوز باشید.

حدود ۲ ماه به‌ انتشار آخرین فصل از سریال بازی تاج و تخت باقی مانده است. شبکه HBO نیز همچنان هایپ طرفداران این سری را با اطلاعاتی که هر چند وقت یک بار منتشر می‌کند بالا نگه داشته است. در مراسم اسکار ۲۰۱۹ نیز یک تیزر چند ثانیه‌ای پخش شد که در آن، برای اولین بار آریا استارک یک اژداها را از نزدیک ملاقات کرد. همچنین شاهد انتشار تریلری از ترکیب فصل‌های قبل نیز بودیم. HBO در جدیدترین حرکت خود بیست پوستر جدید از شخصیت‌هایی که بر روی تخت پادشاهی معروف سریال نشسته‌اند، منتشر کرد.

 

اطلاعات دیگری هم از فصل آخر سریال منتشر شده است که از آن‌ها می‌توان به رسیدن دنریس تارگرین و ارتش آنسالیدها به وینترفل اشاره کرد. چندی پیش تیزری از خانواده استارک منتشر شد که هر کدام مجسمه‌های خود را ملاقات کردند. همچنین وعده داده شده است که بزرگ‌ترین نبرد فیلم‌برداری شده در کل سریال درون فصل هشت اتفاق افتاده است. فصل هشتم و آخر سریال بازی تاج و تخت فروردین ماه عرضه می‌شود.

چندی پیش نیز خبر شروع شدن فیلم‌برداری یکی از سریال‌های فرعی این مجموعه نیز به گوش رسید که به احتمال زیاد The Long Night نام دارد و در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

منبع GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.