Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ادامه فرایند ساخت دنباله فیلم Edge of Tomorrow با بازی تام کروز

0

دنباله فیلم Edge of Tomorrow با بازی تام کروز ساخته خواهد شد. با ادامه این خبر همراه گیم‌نیوز باشید.

نزدیک به دو سال از اخباری که متوجه ساخت دنباله فیلم Edge of Tomorrow بود می‌گذرد. فیلمی که تام کروز در آن ایفا نقش کرده بود. اما به‌نظر می‌رسد که تولید دنباله فیلم تا حدودی جلو رفته است. گزارش شده است که وارنر در حال پیگیری برای ساخت دنباله این فیلم است.

بر اساس سایت ددلاین، متیو رابینسون به استخدام آن‌ها در آمده است تا بر روی فیلم‌نامه‌ای که نظر استودیو را جلب کرد، کار کند. موضع و قصد استودیو نسبت به تام کروز این‌گونه است که در رابطه با شخصیت خودش در فیلم یعنی ویلیام کیج تجدید نظر کند. همچنین امیلی بلانت به عنوان بازیگر و داگ لیمان به عنوان کارگردان در فیلم Edge of Tomorrow حضور داشتند.

لیمان در گذشته درباره انتظاراتش از ساخت یک دنباله از فیلم صحبت کرده بود. در سال ۲۰۱۷ نیز اظهار داشت که او یک داستان جذاب و بسیار بهتر از قسمت اول برای دنباله آن درنظر دارد. اما بر اساس گفته ددلاین پیش‌برد این داستان به طور کلی متوقف شد و داستان رابینسون به‌کلی تغییر کرد.

فیلم Edge of Tomorrow هنوز تاریخ عرضه‌ای دریافت نکرده است و انتظار هم نمی‌رود که به‌زودی این خبر منتشر شود. تام کروز که در آینده باید برای فیلم Top Gun: Maverick ایفای نقش کند و بعد از آن به سراغ فیلم‌برداری قسمت هفتم و هشتم عملیات غیرممکن برود که پشت‌سرهم و در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ به‌روی پرده خواهند رفت. امیلی بلانت نیز در فیلم ترسناک A Quiet Place 2 حضور خواهد داشت که اردیبهشت سال آینده منتشر می‌شود.

Edge of Tomorrow یک اثر اقتباسی از رمان ژاپنی All You Need is Kill است که چه از نظر مردم و چه از نظر منتقدان اثری موفق به‌شمار ‌می‌آید. این فیلم در سراسر دنیا ۳۷۰ میلیون دلار فروخت و در Rotten Tomatoes نیز امتیاز ۹۰ درصد را کسب کرد.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.