Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

طراح حرفه‌ای، نقاشی‌های فرزندان خود را در کتابی بازطراحی کرده است

0

توماس رومین (Thomas Romain)، یک طراح فرانسوی است که به عنوان یکی از سازندگان انیمه‌ی Code Lyoko شناخته می‌شود. در سال 2017، رومین تصاویری از نقاشی‌های فرزندانش با نام‌های ایتسوکی (Itsuki) و رایونوسوکی (Ryunosuke) در توییتر منتشر کرد که در کنار آن‌، بازطراحی نقاشی‌های کودکانه به صورت حرفه‌ای قرار گرفته بود. حال این خانواده‌ی هنرمند کتابی با عنوان Family Traits: The Fantastic Bestiary of a Father and his Sons منتشر کرده‌اند که به نمایش طراحی‌های انجام شده توسط رومین و فرزندانش می‌پردازد.

نسخه‌ی انگلیسی این کتاب دوست‌داشتنی در تاریخ سه‌شنبه 28 اسفند ماه 1397 (19 مارس 2019 میلادی) منتشر می‌شود. این کتاب شامل 115 خواهد بود که در آن علاوه بر طراحی‌های انجام شده توسط رومین، طراحی‌های انجام شده توسط فرزندان او نیز در کتاب وجود دارند. می‌توانید در قسمت زیر به مشاهده برخی از تصاویر منتشر شده از این کتاب بپردازید.

این کتاب نمونه‌ای بارز از توجه به خلاقیت‌های کودکانه است؛ خلاقیت‌هایی که در صورت توجه به آن‌‌ها باعث شکوفایی استعدادهای یک کودک می‌شود. توماس رومین تلاش کرده است تا با بازطراحی‌های نقاشی‌های کودکانه، انگیزه و اشتیاق آن‌ها برای طراحی‌های بیشتر را افزایش دهد.

از زمان آغاز پیش خرید این کتاب، بسیاری نسبت به آن واکنش‌های مثبتی نشان داده‌اند. امیدواریم که با توجه هر چه بیشتر به کتاب‌هایی از این دست، انگیزه‌ی هنرمندان برای استفاده از خلاقیت‌های کودکانه نیز افزایش یابد. طراح‌هایی که در صورت رواج آن شاهد توجه هرچه بیشتر به استعدادهای نهفته خواهیم بود.

منبع Kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.