Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

قابلیت پینگ کردن تجهیزات با الهام از Apex Legends به بازی Fortnite اضافه شد

0

جدیدترین به‌روزرسانی بازی Fortnite ویژگی‌های مختلفی را به آن اضافه می‌کند اما شاید قابل توجه‌ترین قابلیت اضافه شده به بازی، قابلیت پینگ تجهیزات در Fortnite باشد که با الهام از بازی Apex Legends ساخته شده است.

استودیوی ریسپاون (Respawn) موفق شد تا با انتشار غیرمنتظره‌ی بازی بتل رویال Apex Legends، توجه بسیاری از اهالی صنعت بازی‌سازی و به خصوص بازیکنان را به خود جلب کند. این بازی موفق شد تا در هفته‌‍ی اول انتشار خود به 25 میلیون کاربر دست یابد. شاید بتوان گفت که یکی از ویژگی‌های کلیدی Apex Legends، امکان پینگ کردن تجهیزات مختلف باشد. این قابلیت باعث شده است تا کاربرانی که از یک زبان مشترک استفاده نمی‌کنند، به آسانی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به این ترتیب شما می‌توانید بدون استفاده از حتی یک کلمه، به دشمنان، تجهیزات و مکان‌های مختلف اشاره کنید.

حال با توجه به کاربرد فوق‌العاده قابلیت پینگ، شرکت اپیک گیمز (Epic Games) تصمیم گرفت تا در یک به‌روزرسانی قابلیت پینگ تجهیزات را به بازی Fortnite اضافه کند.

بازی Fortnite هم‌اکنون برروی کنسول‌‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پلتفرم رایانه‌های شخصی و تلفن‌های هوشمند در دسترس است.

منبع Videogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.