Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کوجیما: Death Stranding کمی از برنامه‌ زمانی عقب است

0

به تازگی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) اطلاعات جدیدی منتشر کرده است که نشان می‌دهد Death Stranding کمی از برنامه‌ زمانی عقب است.

هیدئو کوجیما، کارگردان Death Stranding در مصاحبه‌ای با وب‌سایت ژاپنی J-Wave اعلام کرد که در حال حاضر کار تکمیل بخش‌های طراحی و داستان بازی به پایان رسیده است.

به رغم این موضوع، متاسفانه Death Stranding از برنامه‌ی زمانی مشخص برای انتشار کمی عقب است. با توجه به اینکه هنوز تاریخ انتشار Death Stranding مشخص نیست، ما هیچ ایده‌ای از اینکه ممکن است این تاخیر تا چه اندازه جدی باشد، نداریم.

با این حال با توجه به گفته‌های کوجیما، این تاخیر کوتاه برای بازی‌هایی در این مقیاس کاملا طبیعی است و او هیچ نگرانی در این مورد ندارد. در حال حاضر کوجیما مشغول انجام بازی Death Stranding است و سعی می‌کند با بررسی جنبه‌های مختلف آن، محصولی با کیفیت را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

بازی Death Stranding در تاریخ نامشخصی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.