Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فصل هشتم Game of Thrones برای نویسنده کتاب‌های این مجموعه هم مجهول است!

0

فصل هشتم Game of Thrones برای نویسنده کتاب های این مجموعه هم کاملا مبهم است و نباید برای آگاه شدن از پایان‌بندی سریال به‌سراغ او برویم. با ادامه این خبر با گیم‌نیوز همراه باشید.

انتظار طرفداران این مجموعه برای فهمیدن پایان این سریال به تمام شده است. اما اگر آن‌ها انتظار فاش شدن پایان سریال از زبان جورج آرآر مارتین، نویسنده کتاب نغمه آتش و یخ  را دارند، کاملا در اشتباه هستند.

این نویسنده در مصاحبه‌ی خود با اینترتینمنت ویکلی بیان کرد که به دلیل کار بر روی The Wind of Winter نه فیلم‌نامه فصل هشتم را خوانده و نه به محل فیلم‌برداری سر زده است. مارتین نیز در ادامه به چند شخصیت فرعی داستان اشاره کرد.

مارتین درباره پایان سریال حسی درهم ریخته دارد و حتی سریال که اقتباسی از کتاب خودش است از خود کتاب جلو زده و به یکی از بزرگ‌ترین سریال‌‌های تلویزیونی در تاریخ تبدیل شده است. مارتین در ادامه گفت که در حال حاضر در حال کار بر روی رمان خودش است و انتظار دارد که رمانش زودتر از سریال به پایان برسد، هر چند که این امر را پیش‌بینی نمی‌کرد.

مارتین با تمام شدن سریال، به پایان نمی‌رسد. او کارهای ناتمامی دارد که بعد از اتمام ‌Game of Thrones باید به سرانجام برساند. در کنار The Wind of Winter یک رمان دیگر به‌نام A Promise of Spring در برنامه او است. همچنین سریال‌های فرعی سریال نیز در پیش است.

اگر شما نگران این هستید که پایان سریال، پایان کتاب را فاش کند، در اشتباه هستید. آن چیزی که مشخص است، سازندگان سریال با مارتین درباره تفاوت پایان سریال و کتاب صحبت کرده‌اند و این قول را دادند که وقتی پایان کتاب را بخوانند کاملا شگفت‌زده خواهند شد.

با این تفاسیر فصل هشتم Game of Thrones برای نویسنده سریال همچنان مبهم است. آخرین فصل این سریال فروردین ماه پخش خواهد شد.

منبع GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.