Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دوربین واقعیت مجازی Labo VR برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد

0

در خبری غیرمنتظره، شرکت نینتندو (Nintendo) از دوربین واقعیت مجازی Labo VR برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

این بسته از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که شما می‌توانید با کنار هم قرار دادن آن‌ها، دوربینی واقعیت مجازی با طرح‌های ارائه شده در این بسته بسازید.

نام کامل این بسته Nintendo Labo: VR Kit خواهد بود که در دو نسخه به بازار عرضه می‌شود. نسخه‌ی اول با داشتن محتوایی نظیر نرم‌افزار، دوربین واقعیت مجازی و 5 طرح اولیه برای ساخت دوربین، قیمتی 80 دلاری خواهد داشت. همچنین نسخه‌ی دوم با قیمت 40 دلار ضمن برخوداری از دوربین واقعیت مجازی، یک طرح اولیه در اختیار شما قرار می‌دهد.

در صورت خرید نسخه‌ی 40 دلاری، شما می‌توانید به صورت جداگانه نسبت به خرید طرح‌های مختلف اقدام کنید.

لازم به ذکر است که این دوربین واقعیت مجازی تنها برای استفاده در Nintendo Labo در دسترس خواهد بود. این بدان معناست که امکان تجربه‌ی بازی نظیر The Legend of Zelda: Breath of the Wild در حالت واقعیت مجازی امکان‌پذیر نیست.

دوربین واقعیت مجازی Labo VR کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۱۲ آوریل 2019 میلادی) در دسترس علاقه‌‌مندان قرار می‌گیرد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.